سازمانهای دولتی آلمان فیس بوک و اینستاگرام را ترک می نمایند

به گزارش تنها پیامک، کمیسیونر حفاظت از داده ها و آزادی اطلاعات آلمان در نامه ای به سازمان های دولتی این کشور توصیه نموده تا انتها سال صفحات فیس بوک خود را تعطیل نمایند.

سازمانهای دولتی آلمان فیس بوک و اینستاگرام را ترک می نمایند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

سازمان های دولت آلمان تا سرانجام سال جاری باید صفحات فیس بوک خود را تعطیل نمایند. این درحالی است که کمیسیونر حفاظت از داده ها و آزادی اطلاعات آلمان بیان کرد شبکه اجتماعی مذکور برای همخوانی با قوانین آلمان و اتحادیه اروپا تغییرات لازم در عملکردش را اعمال ننموده است.

اولریش کلبر کمیسیونر فدرال حفاظت از داده ها و آزادی اطلاعات آلمان در نامه ای به وزارت خانه ها و سازمان های دولتی بیان کرد فیس بوک هیچ روشی برای مدیریت صفحات مؤسسات ارائه ننموده که با قوانین اتحادیه اروپا همخوانی داشته باشد.

بعلاوه اپلیکیشن هایی مانند کلاب هاوس، تیک تاک و اینستاگرام هم با چنین کمبودهایی روبرو هستند. به همین دلیل کلبر به سازمان های دولتی توصیه نموده تا زمان تکمیل تحقیقاتش از این اپلیکیشن ها هم استفاده ننمایند.

به همین دلیل سخنگوی فیس بوک در ایمیلی نوشت: ما بخش Page Insights را به روزرسانی و وظایف فیس بوک و اپراتورهای وب سایت را در سرانجام 2019 میلادی شفاف سازی کردیم. سوالات مربوط به شفافیت تولید اطلاعات هم در نظر گرفته شده است.

به گفته کلبر به هیچ وجه نمی توان یک فن پیج یا صفحه هواداران را به شیوه ای مدیریت کرد که اطلاعات خصوصی کاربران به ایالات متحده آمریکا منتقل نشود. حال آنکه اطلاعات خصوصی کاربران را فقط می توان به منطقه ای منتقل کرد که قوانین آن هم ارز با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا باشد که البته قوانین آمریکا چنین ویژگی ندارد.

دولت آلمان سعی کرد تا در این زمینه ضمانتی از فیس بوک دریافت کند، اما شرکت آمریکایی این کار را انجام نداده است.

در نامه کلبر به سازمان های دولتی آمده است: با توجه به نقض مداوم قوانین حفاظت از اطلاعات به وسیله این شرکت، نباید وقت را تلف کرد. اگر شما فن پیجی در فیس بوک دارید، قویاً توصیه می کنم تا سرانجام سال آن را تعطیل کنید.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1737

به "سازمانهای دولتی آلمان فیس بوک و اینستاگرام را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمانهای دولتی آلمان فیس بوک و اینستاگرام را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید