سولاری: گل های مان به وایادولید را در بازی های قبلی می زدیم، وضع مان بهتر بود

به گزارش تنها پیامک، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیروزی قاطع تیمش مقابل وایادولید، به شیوه ای حسرت آمیز با خبرنگاران صحبت کرد.

سولاری: گل های مان به وایادولید را در بازی های قبلی می زدیم، وضع مان بهتر بود

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید بیست و هفتمین بازی اش در این فصل لالیگا را با کسب پیروزی 4 بر یک در خانه رئال وایادولید پشت سر گذاشت؛ نتیجه ای که برای سرمربی این تیم سانتیاگو سولاری هم خشنود نماینده بود هم حسرت برانگیز.

رئال مادریدی که در سه باخت سنگین اخیرش طی 10 روز گذشته تنها یک گل زده بود و در آنها متحمل دو باخت متوالی در ال کلاسیکو و از لیگ قهرمانان حذف شده بود، با غلبه بر تیم رونالدو نازاریو، پیروزی را از سر گرفت، هر چند سولاری معتقد بود که مردانش خیلی دیر این روند را از سر گرفته اند.

سولاری گفت: این هفته برای همه ما هفته بسیار سختی بود و البته بازیکنان هم متحمل مسائلی شدند. وضعیت بازی در 25 دقیقه نخست بازی هم گویای این موضوع بود. بازی برای ما بسیار سخت بود. با این حال در ادامه بازی بازیکنان ما فهمیدند که چطور باید نفوذ نمایند که این نشانه ای از روحیه و حرفه ای گری آنها بود. در این بازی گل هایی زدیم که اگر بازی های دیگر زده بودیم، شرایط مان بهتر می شد اما آنها را امروز زدیم. ما همواره به یک اندازه کوشش می کنیم. طبیعی است که در این یک هفته چیزهای زیادی درباره تیم گفته شده باشد. ما اما همواره با تمام توان کارمان را نموده ایم و الان هم هدف مان این است که تا خاتمه فصل تا جای امکان امتیاز کسب کنیم.

سولاری در ادامه با قدردانی از شاگردانش به خاطر تعهدی که نسبت به تیم نشان دادند، از دامن زدن به اختلافاتش با ایسکو - کسی که برای این بازی هم در لیست 18 نفره کهکشانی ها قرار نگرفت - خودداری کرد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها ادامه داد: بعد از هفته سختی که سپری کردیم، انجام این بازی برای ما بسیار سخت بود، بنابراین آمدن به چنین استادیومی که بازی در آن سخت است آن هم مقابل تیمی با انگیزه در حالی که کلی مصدوم داریم، مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد، هر چند من می دانستم که بازیکنانم فوق العاده حرفه ای هستند و با غرور و تعصب نسبت به تیم شان بازی می نمایند. من تا پای جان در کنار این بازیکنان خواهم جنگید.

سولاری تأکید کرد: ایسکو؟ تکلیف او هم تعیین شده است. این یک مسئله انضباطی است که به آن رسیدگی شده است. فردا ما کارمان را از سر می گیریم.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا تا خاتمه فصل به کارش ادامه خواهد داد یا خیر، مطرح کرد: من نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم. الان فقط می توانم بگویم که ما فردا یک جلسه تمرینی خواهیم داشت و این تنها چیزی است که ذهن مرا مشغول می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 137

به "سولاری: گل های مان به وایادولید را در بازی های قبلی می زدیم، وضع مان بهتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: گل های مان به وایادولید را در بازی های قبلی می زدیم، وضع مان بهتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید