شهردار پتروجایا مالزی: تجربیات کلانشهرهای اسلامی باید با یکدیگر به اشتراک گذاشته گردد

به گزارش تنها پیامک، شهردار پتروجایا مالزی گفت: در جریان اشتراک گذاری ها ضرورت دارد از فن آوری های روز جهان نیز بهره گیریم و کار را برای مثمر ثمر شدن در گستره وسیعی دنبال کنیم.

شهردار پتروجایا مالزی: تجربیات کلانشهرهای اسلامی باید با یکدیگر به اشتراک گذاشته گردد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، آمینا دل کوویچ در جریان بازدید از آرامگاه فردوسی و در حاشیه نخستین روز برگزاری نخستین اجلاس شهرداران جهان اسلام در مشهد، گفت: گسترش روابط بین کشورهای همسایه و مسلمان دارای اهمیت است. گسترش روابط به توسعه همکاری ها و دستیابی به راهکارهای مشترک منجر می گردد.

وی با استقبال از توسعه روابط در هر سطحی، مطرح کرد: به همین دلیل است که اینجا حضور داریم تا به بهبود روابط بین شهرها یاری کنیم. با شرکت کنندگان ارتباط بگیریم و در کنار هم پاسخ هایی را برای سوال های مشترک بیابیم.

مشاور تحصیلات، فرهنگ و ورزش شهر سارایوو بوسنی اضافه کرد: مسایل بسیاری ذهن همه را مشغول نموده که برگزاری چنین اجلاس هایی می تواند به ما در شناخت دقیق از سایر کشورها یاری نماید.

تاکید بر دانش افزایی و همگرایی های بین کشورهای اسلامی

هاشم اسماعیل، شهردار پتروجایا مالزی نیز گفت: برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام نقطه عطفی در برقراری ارتباطات دو سویه بین شهرهای اسلامی است و برای این منظور باید بر دانش افزایی و همگرایی ها تاکید داشت.

وی با اشاره به حضور افراد مختلفی از فرهنگ های متفاوت در اجلاس، اعلام کرد: همه ما برادران اسلامی هستیم و به فرمایش اسلام در به جای آوردن صله رحم عمل کنیم. کاری که در این اجلاس نیز انجام می گردد.

شهردار پتروجایا مالزی بر لزوم اشتراک گذاری تجربیات شهرهای مختلف تاکید نمود و عنوان داشت: در جریان اشتراک گذاری ها ضرورت دارد از فن آوری های روز جهان نیز بهره گیریم و کار را برای مثمر ثمر شدن در گستره وسیعی دنبال کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 453

به "شهردار پتروجایا مالزی: تجربیات کلانشهرهای اسلامی باید با یکدیگر به اشتراک گذاشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار پتروجایا مالزی: تجربیات کلانشهرهای اسلامی باید با یکدیگر به اشتراک گذاشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید