شیائومی 330 هزار گوشی ردمی K50 در اولین روز عرضه فروخت

به گزارش تنها پیامک، طبق گزارشات نو، ردمی پیروز شد در اولین دوره فروش گوشی های سری ردمی K50، چیزی در حدود 330 هزار دستگاه از آن ها را به فروش برساند که آمار فوق العاده ای محسوب می گردد.

شیائومی 330 هزار گوشی ردمی K50 در اولین روز عرضه فروخت

ردمی (زیرمجموعه شرکت شیائومی) یکی از پیروز ترین شرکت های تولیدنماینده گوشی هوشمند به شمار میرود که تا به امروز هر وقت از سری محصولات تازه خود رونمایی نموده، همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربرانش روبرو می شده است. سال جاری هم اصلا از قاعده مستثنی نبود چرا که شرکت چینی پیروز شد در اولین دوره فروش سری ردمی K50 خود، 330 هزار دستگاه از آن را به فروش برساند که این یک رکورد استثنائی برای شرکت به شمار میرود.

از ردمی K20 گرفته تا کنون همواره گوشی های سری ردمی KXX به خاطر قیمت بی نظیر و تعیینات فنی عالی، فروش بسیار بالایی داشته اند. ردمی K50 و K50 پرو هم به عنوان دو مدل از پرچم داران شرکت که به تازگی نیز در دسترس قرار گرفته اند برای اینکه به فروش بی نظیر 330 هزار دستگاه دست پیدا نمایند فقط 5 دقیقه زمان احتیاج داشتند. این خبر رسمی است و از سوی حساب کاربری رسمی ردمی در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. گفتنی است گوشی گیمینگ از این سری هم در اولین دوره فروش فوری خود (Flash Sale؛ در این دوره محصولات با تخفیف بسیار خوب در یک مدت محدود به فروش می رسند) توانست رکورد خوبی را به ثبت رساند چرا که 70 هزار دستگاه از آن در همان مدت محدود به فروش رفت.

البته این گوشی ها اگرچه در دو مدل راهی بازار شدند اما به طور کلی هر گوشی به خودی خود به دو مدل با ترکیب سخت افزاری متفاوت تقسیم می گردد. البته خود ردمی این گوشی ها را در چندین مدل مختلف راهی بازار کرد اما این فروش 330 هزارتایی فقط شامل چهار مدل با ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت می گردد. آماری که این سری از پرچم داران شرکت چینی پیروز به کسب آن شده اند حدودا 10٪ بهتر از آماری است که سال گذشته با سری ردمی K40 شاهد بودیم که در سه مدل مختلف با ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی بیشتری نسبت به مدل های کنونی به فروش می رسیدند.

این عملکرد استثنائی نشان می دهد ردمی هر سال به نسبت سال گذشته خود در جلب رضایت مردم عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد. موضوعی که می تواند به آن در راستا رقابت با برترین های فعال در این زمینه یاری کند. البته اگر سیاست شرکت به همین شکلی که می بینیم باقی بماند و یک سری بهبودی هایی نیز در آن ایجاد گردد که از همه مهم تر، بهبود شرایط آپدیت نرم افزاری و مدت زمان پشتیبانی از گوشی هاست.

اما می رسیم به خود گوشی ها یعنی ردمی K50 پرو و K50 که البته محتمل است مدل های بیشتری هم به آن ها اضافه گردد. این دو محصول به عنوان تنها نمایندگان تازه ردمی در بازار پرچم دارها، ظاهری شبیه به هم دارند و حتی وزن آن ها نیز یکسان است. علی رغم اینکه یک سری تفاوت های مهم و عمده در آن ها وجود دارد. از جمله این موارد می توان به تراشه دایمنسیتی 9000 به عنوان قلب تپنده مدل پرو اشاره نمود که فوق العاده قدرتمند و سریع است و از لحاظ توان پردازشی خام، با A15 اپل مقایسه می گردد. بعلاوه در این گوشی یک سنسور 108 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را به عنوان منبع تغذیه و شارژر 120 واتی بسیار سریع را برای شارژ این باتری شاهد هستیم. شاید باور نکنید اما برای در اختیار داشتن تمام این قابلیت ها فقط کافی است 450 یورو هزینه کنید.

ردمی K50 اما اندکی مقرون به صرفه تر است (340 یورو) که علت اصلی آن را می توان تجهیز به تراشه دایمنسیتی 8100، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و شارژر سریع 67 واتی در نظر گرفت. البته ظرفیت باتری این گوشی 5500 میلی آمپر ساعت است تا شاهد یکی از برترین گوشی های حال حاضر در زمینه طول عمر باتری باشیم.

سه شنبه هفته آینده قرار است دور دوم فروش سری ردمی K50 شروع گردد و احتمالا در آن موقع باز هم رکورد خوبی را از آن ها شاهد خواهیم بود. نکته ای که بسیاری از ما می خواهیم بدانیم این است که چه زمانی ردمی تصمیم می گیرد این گوشی ها را وارد بازار جهانی کند؟ قطعا با این حجم از استقبال، سری ردمی K50 باید واقعا ارزشش را داشته باشد. بنابراین بی صبرانه منتظر ورود آن به بازارهای بین المللی هستیم. حال چه زمانی این اتفاق رخ می دهد تعیین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2409

به "شیائومی 330 هزار گوشی ردمی K50 در اولین روز عرضه فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 330 هزار گوشی ردمی K50 در اولین روز عرضه فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید