صادقی: اخراج بازیکن ما نتیجه ملاقات مقابل گل گهر را مشخص کرد، بهتر بود آنالیز اشتباهات داوری در نیم فصل انجام می شد

به گزارش تنها پیامک، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد نتیجه ملاقات تیمش مقابل گل گهر را اخراج بازیکن نارنجی پوشان مشخص نموده است.

صادقی: اخراج بازیکن ما نتیجه ملاقات مقابل گل گهر را مشخص کرد، بهتر بود آنالیز اشتباهات داوری در نیم فصل انجام می شد

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل گل گهر گفت: بازی خیلی خوبی بود. به خصوص از سوی تیم ما که توانستیم تیم گل گهر را کنترل کنیم و به نظرم در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و مالک زمین بودیم. هرچند روی چند ضربه ایستگاهی و اوت دستی، گل گهر موقعیت ایجاد کرد، اما در مجموع نیمه اول بازی در اختیار ما بود و موقعیت هایی روی دروازه این تیم داشتیم. در جریان نیمه اول دو تیم ضربه ای به سمت چهارچوب نزدند، اما تیم ما توپ را بهتر چرخاند و موقعیت ایجاد کرد.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و این نیمه طوری بود که به اندازه سه چهار دقیقه آنها می توانستند حملات خوبی انجام بدهند و در دقایقی هم ما سوار بازی بودیم. قبل از اخراج علیاری، تیم ما خوب بازی می کرد و به بازی مسلط بود، بعد از اخراج آنها روی دو ضربه ایستگاهی موقعیت ایجاد کردند و یکی از این موقعیت ها را تبدیل به گل کردند. این به حرفه ای گری در فوتبال باز می گردد و آنها با بازیکنان باتجربه تر توانستند روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد نمایند و به گل برسند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به تعویض هایی که در تیمش انجام شد، گفت: تعویض هایی که انجام دادیم، باعث هجومی تر شدن تیم ما شد، موقعیت هایی هم ایجاد کردیم، اما متأسفانه گل نشد. من صحنه اخراج را دیدم و این را به کارشناسان واگذار می کنم که این هفته صحنه را ببینند و نظر بدهند که پنالتی بود یا نه و آیا مهاجم ما باید کارت زرد دوم را می گرفت یا نه. فکر می کنم این صحنه در جریان بازی خیلی تأثیرگذار بود.

صادقی درباره اینکه قبل از بازی گفته بود بعضی مربیان درباره داوری صحبت می نمایند و این مسئله روی عملکرد داوران تأثیر می گذارد و آیا اعتقاد دارد صحبت های امیر قلعه نویی درباره داوری قبل از این بازی روی عملکرد داور تأثیر داشته است یا نه، گفت: من این صحبت را فقط در خصوص آقای قلعه نویی نگفتم و سه هفته است می گویم که بعضی نیمکت ها اعتراض هایی می نمایند یا در طول هفته مصاحبه هایی انجام می دهند که داور را تحت تأثیر قرار دهند. امروز از سوی دو نیمکت اعتراض شدیدی نبود. طبیعی است گاهی ما اعتراض کنیم یا گاهی آنها، اما اعتراض شدیدی ندیدیم. به نظر ما صحنه ای که داور بازیکن ما را اخراج کرد، نتیجه بازی را معین کرد و امیدواریم که داور درست قضاوت نموده باشد. این را هم به کارشناسان واگذار می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به آنالیز اشتباهات داوری علیه تیم گل گهر در برنامه فوتبال برتر، اضافه نمود: بهتر بود در نیم فصل مسابقات شرایط همه تیم ها آنالیز و معین گردد که چه تیم هایی از داوری ضرر نموده یا ننموده اند. نظر ما این بود که وقتی قبل از بازی با ما در خصوص یک تیم کارشناسی می گردد و اشتباهات داوری را آنالیز می نمایند، شاید روی داوری تأثیر بگذارد. فقط در خصوص این هفته نبود و هفته های گذشته هم درباره بازی های ما این اتفاق رخ داد. ما طرفدار زیادی نداریم و اگر داوری درباره تیم ما اشتباهی کند، اتفاق خاصی برای او رخ نمی دهد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره صحنه اخراج بازیکن تیمش تأکید کرد: این را به همه کارشناسان واگذار کردم. دو سه برنامه تلویزیونی داریم که صحنه را می بینند و نظر می دهند. کارشناسان آنها برنامه ها بگوید که درست بود یا نه. نظر من این است آن صحنه نتیجه بازی را معین کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1485

به "صادقی: اخراج بازیکن ما نتیجه ملاقات مقابل گل گهر را مشخص کرد، بهتر بود آنالیز اشتباهات داوری در نیم فصل انجام می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: اخراج بازیکن ما نتیجه ملاقات مقابل گل گهر را مشخص کرد، بهتر بود آنالیز اشتباهات داوری در نیم فصل انجام می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید