چاپ تراکت: صادقی: پیروزی پرگل ما مقابل تراکتور به تاریخ پیوست، هیجان زده نیستیم و بازی به بازی جلو می رویم

به گزارش تنها پیامک، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد، تیمش با وجود شروعی قدرتمند در لیگ برتر هیجان زده نیست و احساسی برخورد نمی کند.

چاپ تراکت: صادقی: پیروزی پرگل ما مقابل تراکتور به تاریخ پیوست، هیجان زده نیستیم و بازی به بازی جلو می رویم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شروع فوق العاده تیمش در لیگ برتر، گفت: خدا را شکر در اولین بازی سه امتیازی مهم و شیرین گرفتیم، چون در هفته های ابتدایی نتیجه گرفتن بسیار مهم است و مسرورم که از موقعیت ها نهایت استفاده را بردیم. البته این برد به تاریخ پیوست و باید پیروزی مقابل تراکتور را فراموش نموده و به فکر بازی های آینده باشیم.

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان که فصل نو لیگ برتر را با زدن دو گل برابر تراکتور شروع کرد در این مورد گفت: مسرورم که برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری بودم، ولی هر موفقیتی که به دست می آید در قالب کار تیمی است و همه ما کوشش می کنیم تا یک فصل خوب را برای گل گهر رقم بزنیم و مردم سیرجان را مسرور کنیم.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر فجر سپاسی، اعلام نمود: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همه بازی ها سخت هستند. فجر سپاسی هم تیمی پرکوشش و دونده است که قطعاً می خواهد بعد از صعود به لیگ برتر شایستگی های خود را نشان دهد. ما به هیچ اسم بازی آسانی نداریم، ولی کوشش می کنیم تا در دومین بازی هم امتیاز کامل را بگیریم.

صادقی در واکنش به اینکه بعضی گل گهر را مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حتی قهرمانی در لیگ برتر می دانند، تأکید کرد: صحبت کردن در خصوص این چیزها خیلی زود است. ما در ابتدای لیگ به هیچ اسم هیجان زده نمی شویم و نمی خواهیم احساسی برخورد کنیم. کادر فنی هم بارها به ما گوشزد نموده است که باید بازی به بازی جلو برویم و هر مسابقه برای مان حکم فینال را دارد. مطمئن باشید تمامی اعضای تیم کوشش می نمایند تا در خاتمه فصل برترین صندلی ممکن را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1857

به "چاپ تراکت: صادقی: پیروزی پرگل ما مقابل تراکتور به تاریخ پیوست، هیجان زده نیستیم و بازی به بازی جلو می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: صادقی: پیروزی پرگل ما مقابل تراکتور به تاریخ پیوست، هیجان زده نیستیم و بازی به بازی جلو می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید