ضربه ای دیگر به لیورپول در راه قهرمانی در لیگ

به گزارش تنها پیامک، با اعلام سرمربی لیورپول، این تیم 3 بازیکن دیگرش را هم به علت ابتلا به کرونا فعلاً از دست داده است.

ضربه ای دیگر به لیورپول در راه قهرمانی در لیگ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ملاقات حساس تیمش مقابل آبی های لندنی از ابتلای سه بازیکن دیگر تیمش به کرونا اطلاع داد.

او در ابتدا درباره باخت هفته قبل گفت: ما از نتیجه بازی قبلی ناراحت هستیم ولی ناراحتی چاره کار نیست. باید واکنشی به این شکست نشان دهیم. باید بتوانیم بازی بهتری انجام دهیم. شاید می توانستیم با استفاده بهتر از موقعیت هایمان پیروز شویم اما لسترسیتی شایسته پیروزی بود. سعی می کنیم بهتر بازی کنیم. من انتظار یک واکنش فوتبالی را دارم. من در خصوص ذهنیت بازیکنانم کاملاً نظر مثبتی دارم. می دانم بعد از شکست مقابل لسترسیتی چه حسی داشتیم و من هنوز آن شکست را حس می کنم. بد نیست اما نمی خواهیم به آن عادت کنیم. اگر لسترسیتی را شکست داده بودیم، دسامبر بسیار خوبی را پشت سر می گذاشتیم. حالا به ملاقات برابر چلسی فکر می کنم و باید بتوانیم این ملاقات را با برد به انتها ببریم.

او در ادامه در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: سه بازیکن دیگر تیم نیز به کرونا مبتلا شدند ولی فعلا نام نمی آورم و بعدا آنها را خواهید فهمید. تنها با بردن بازی ها می توانید به رقیبان برسید. چلسی تیم خوبی است و بازی سختی آن جا خواهیم داشت . ملاقات بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت و هیچ چاره ای جز بردن این تیم نداریم تا مدعی قهرمانی در لیگ بمانیم. می دانیم که این ملاقات نیز برای چلسی اهمیت دارد ولی دست از کوشش نخواهیم کشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2834

به "ضربه ای دیگر به لیورپول در راه قهرمانی در لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه ای دیگر به لیورپول در راه قهرمانی در لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید