ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورها

به گزارش تنها پیامک، رئیس سازمان حمایت از اپراتورهای تلفن همراه خواست تا ظرف 24 ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ 13 تیرماه 99 اجرا کنند.

ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورها

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان طی نامه ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف 24 ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ 13. 04. 99‬ اجرا نمایند.

پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه، در طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بسته ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت 24 ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت مطابق روال قبل از تاریخ 13. 04. 99‬ اقدام و از طریق خبرگزاری ها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایند.

تابش به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 22 شهریور 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1140

به "ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید