تدوین و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت ضروری است

به گزارش تنها پیامک، عضو شورای اسلامی شهر تهران به لزوم تدوین و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت و براساس قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه تاکید نمود.

تدوین و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت ضروری است

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان صحن علنی شورای شهر تهران طی تذکری گفت: امروز تامین مسکن مسیله و مشکل بسکمک از همشهریان در تهران و هموطنانمان در کلانشهر های کشور و شهر های پرجمعیت است، مسئله ای که باید برای حل آن دولت، شهرداری ها، خیرین و سازمان های خدمت رسان اجتماعی دست کمک به سوی هم دهند و مشکل مردم را حل نمایند.

وی ادامه داد: براساس قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دولت صریحا مکلف شده است تا به منظور تأمین احتیاج اقشار آسیب پذیر و گروه های هدف سازمان های حمایتی به مسکن و برطرف فـقر سکونتی حـداکثر تا سرانجام سال اول اجـرای قانون برنامه نسبت به تدوین طی مراحل قانونی و در چهارچوب بودجه سنواتی و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران توضیح داد: امروز در شرایطی هستیم که به علت ماهیت سرمایه ای و بدل شدن سرپناه به یک کالای سرمایه ای، تامین مسکن خوب و ارزان از دسترس بسکمک از شهفرایندان محترم دور مانده و این فرایند افزایش نرخ در سال های اخیر سبب شده است تا شاهد طولانی شدن دوره زمانی امکان خرید مسکن در تهران برای اقشار متوسط و دور از دسترس شدن خرید مسکن برای اقشار محروم شویم.

فراهانی گفت: امیدوارم در پرتو سیاستگذاری مسئولانه و مبتنی بر نظام تدبیر شایسته، زمینه تامین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت بیش از پیش فراهم گردد تا شاهد داشتن مسکن متناسب با احتیاج، حق هر فرد و خانواده ایرانی مطابق با اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1069

به "تدوین و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت ضروری است" امتیاز دهید

1 کاربر به "تدوین و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت ضروری است" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی توسط دولت ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید