طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی باید در مدت زمان 4 ماه به سرانجام برسد ، واریز مرحله دوم یاری های صندوق پس از ارائه گزارش کارشناسان

به گزارش تنها پیامک، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به آخرین شرایط طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با دانشگاه ها داشتیم در مدت زمان 4 ماه باید این طرح به انتها برسد.

طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی باید در مدت زمان 4 ماه به سرانجام برسد ، واریز مرحله دوم یاری های صندوق پس از ارائه گزارش کارشناسان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

الیاس منیری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با دانشگاه ها داشتیم در مدت زمان 4 ماه باید این طرح به خاتمه برسد.

وی افزود: مرحله اول یاری های صندوق رفاه دانشجویان برای دانشگاه ها در طرح ارتقا واریز شده است و این یاری های صندوق سرعت اجرای این طرح را افزایش داده است.

منیری افزود:در صورتی که هر دانشگاهی نتوانست در مدت زمان اعلام شده این طرح را به خاتمه برساند می تواند به مدت یک ماه تمدید کند. تمامی این طرح ها باید تا مهرماه به خاتمه برسد که دانشگاه ها بتوانند از این ظرفیت برای اسکان دانشجویان استفاده نمایند.

وی یادآورشد: مرحله دوم یاری های صندوق رفاه پس از ارائه گزارش کارشناسان به حساب دانشگاهها واریز می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1224

به "طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی باید در مدت زمان 4 ماه به سرانجام برسد ، واریز مرحله دوم یاری های صندوق پس از ارائه گزارش کارشناسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی باید در مدت زمان 4 ماه به سرانجام برسد ، واریز مرحله دوم یاری های صندوق پس از ارائه گزارش کارشناسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید