عمران خان: چپاولگران نگران آینده کشور نباشند

به گزارش تنها پیامک، نخست وزیر پاکستان با انتقاد از گردهمایی افطاری سران احزاب مخالف دولت در اسلام آباد، آنان را دلیل اصلی حالات مالی کنونی پاکستان برشمرد.

عمران خان: چپاولگران نگران آینده کشور نباشند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جنگ نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در سخنرانی خود در مراسم افتتاح یک بیمارستان در اسلام آباد گفت: واقعا خنده دار است که عوامل اصلی وخامت اوضاع مالی کنونی کشور برای بهبود شرایط معیشتی مردم نگران اند و بدین منطور دور هم جمع شده اند.

نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: به خاطر سیاست های غلط حکومت داری در دوره های قبل، کشور به اندازه ده سال در بحران مالی و شرایط بد معیشتی فرو رفته است؛ اما ما در حال بهبود اوضاع نامناسب ناشی از این سیاست های غلط هستیم.

عمران خان همچنین با انتقاد شدید از سران احزاب مخالف دولت و گردهمایی آنان در اسلام آباد اضافه کرد: غارتگران دوباره گردهم آمدند تا توطئه ای جدید علیه دولت طرح ریزی نمایند ولی مردم را هرگز نخواهند توانست همراه خود نمایند.

لازم به ذکر است احزاب مخالف دولت قرار است بعد از ماه رمضان در مجلس و همین طور هواداران آنان در شهرهای مختلف علیه سیاست های دولت خان تظاهراتنمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 177

به "عمران خان: چپاولگران نگران آینده کشور نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: چپاولگران نگران آینده کشور نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید