غلامی: احتمال می دهم در لیست تیم ملی باشم، لقب کاناوارو وظیفه ام را سخت تر می نماید

به گزارش تنها پیامک، عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال از احتمال دعوتش به اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان اطلاع داد.

غلامی: احتمال می دهم در لیست تیم ملی باشم، لقب کاناوارو وظیفه ام را سخت تر می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عارف غلامی بعد از برد 5 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که یک برد شیرین را به دست آوردیم. ما نشان دادیم که هفته به هفته بهتر می شویم.

وی در واکنش به استعفای استراماچونی و صحبت های او در خصوص مسائل اقتصادی استقلال، مطرح نمود: من از رختکن می آیم و صحبت های استراماچونی را نشنیدم، اما حرف هایش را تأیید می کنم، چرا که مسائلی در تیم استقلال در چند ماه گذشته وجود داشته است و ما به نظر سرمربی مان احترام می گذاریم. او تا به امروز به بهترین شکل پشت بازیکنان ایستاده و هدفش حل مسائل تیم است. همه ما امیدواریم که در آینده مسائل حل گردد.

مدافع تیم فوتبال استقلال، راجع به اینکه گفته می گردد او شاید به تیم ملی دعوت گردد، خاطر نشان کرد: خدا را شکر که آقای وحید هاشمیان بازی های لیگ را از نزدیک می بیند. درباره دعوتم به تیم ملی باید کارشناسان نظر بدهند، اما خودم زمزمه هایی شنیده ام و احتمال می دهم در تیم ملی بزرگسالان باشم، اگرچه من بازیکن تیم امید هستم و قاعدتاً این تیم برای صعود به المپیک به مهره هایش احتیاج دارد. به هرحال امیدوارم هر اتفاقی می افتد خیر باشد و اگر در تیم ملی بزرگسالان باشم تمام تلاشم را خواهم کرد، اگر هم دعوت نشوم مسئله ای نیست، چرا که ما در تیم امید متحد شده ایم تا ان شاءالله به المپیک صعود کنیم.

غلامی در خصوص عدم برگزاری مسابقه در زمان مناسب توضیح داد: من علم و تجربه برگزاری بازی ها را ندارم. عوامل برگزاری مسابقات باید در این خصوص تصمیم می گرفتند که ما به نظر آنها احترام گذاشتیم و در این زمان بازی کردیم.

وی در سرانجام راجع به لقب کاناوارو که گفته می گردد استراماچونی به او داده است، خاطر نشان کرد: بله، سرمربی تیم لطف نموده و این لقب را روی من گذاشته است. این مسئله کارم را سخت تر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 517

به "غلامی: احتمال می دهم در لیست تیم ملی باشم، لقب کاناوارو وظیفه ام را سخت تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: احتمال می دهم در لیست تیم ملی باشم، لقب کاناوارو وظیفه ام را سخت تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید