فروش اقساطی 7 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای سال

به گزارش تنها پیامک، هیات مدیره بانک مسکن از فروش اقساطی 2 میلیون و 113 هزار و 380واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای طرح تا به امروز اطلاع داد و سهم واحد های مسکونی مهر فروش اقساطی شده سال جاری را 7 هزار و 322 واحد برشمرد.

فروش اقساطی 7 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای سال

به کزارش گروه مالی خبرنگاران از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدحسن علمداری تازه ترین شرایط فروش اقساطی مسکن مهر را شرح داد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه در مجموع 2 میلیون و 113 هزار و 380 واحد مسکن مهر، فروش اقساطی و معین تکلیف شدند، گفت: در امسال و در دو ماه نخست امسال، 7 هزار و 322 واحد مسکن مهر، فروش اقساطی شد.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، هم اکنون 38 هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی مانده است که در ماه های آینده و قبل از اتمام دولت تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

اسفند 99 مسکن مهر به جامانده در کل کشور به غیر از واحد های دارای پرونده قضایی و فاقد متقاضی، 39 هزار واحد بود که اغلب در مرحله نازک کاری هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اسفند سال گذشته اعلام نمود: از 39 هزار واحد به جامانده مسکن مهر سطح کشور، 19 هزار واحد در شهر های جدید، 15 هزار واحد در شهر های بالای 25 هزار نفر جمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و 4 هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است.

با کوشش های صورت گرفته پروژه های دارای پرونده قضائی در دادگاه ها کاهش یافته است و بسیاری از پرونده های فاقد متقاضی نیز با افزایش قیمت مسکن، به فروش رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1666

به "فروش اقساطی 7 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی 7 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید