قائدی: هدف اولم موفقیت استقلال و بعد آقای گلی است

به گزارش تنها پیامک، مهاجم تیم فوتبال امید و استقلال گفت: هدف اولم در این فصل موفقیت استقلال بوده و در کنار آن به آقای گلی فکر می کنم.

قائدی: هدف اولم موفقیت استقلال و بعد آقای گلی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قائدی در مورد تقدیری که امروز از وی در حاشیه اردوی تیم امید صورت گرفت گفت: خود من از این موضوع شوکه شدم به من گفتند که می خواهند تقدیر نمایند اما علتش را نمی دانستم اما بعدا متوجه شدم به خاطر دادن گرمکنم به یک کودک بود. دستشان درد نکند. هدیه هم یک قاب عکس و لوگوی فدراسیون بود.

وی درمورد اینکه اگر به المپیک بروید تاریخ ساز خواهید شد گفت: تمام سعی مان را می کنیم تا این اتفاق بیفتد.

مهاجم استقلال درمورد شرایط تیم امید و اینکه استیلی گفته است همه بازیکنان در اختیار ما نیستند گفت: امروز اولین روز تمرین است و فردا بازیکنان باید به باشگاهشان بازگردند چه کاری می توانیم انجام دهیم تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که تمرکز خود را روی بازی های باشگاه و تیم ملی بگذاریم. سال جاری هم قسم شدیم که تیم به المپیک برود.

قائدی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که در این یکسال شما خیلی متفاوت شدید و به بلوغ بیشتری رسیدید، توضیح داد: لطف خدا بود از مربی ام هم تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و من هم توانستم جواب اعتماد او را بدهم امیدوارم استراماچونی زودتر بازگردد اما خبری از وی ندارم. من هم مانند شما خبرها را در سایت ها می خوانم.

مهاجم استقلال درمورد اینکه آقای گل لیگ است و فکر می نماید در سرانجام این عنوان را کسب کند گفت: همه سعی و کوشش من این است که استقلال پیروز گردد و هدف دومم فعلا آقای گلی است. اول به پیروزیت استقلال فکر می کنم در کنار آن به آقای گلی و بهترین پاسور.

وی در مورد اینکه شیخ دیاباته خیلی خوب در استقلال کار می نماید، شرح داد: این بازیکن که فوق العاده است و خیلی خوب بازی می نماید.

قائدی در مورد اینکه لوکاکو و مارتینز هم شرایط مشابهی مثل شما و دیاباته دارند و شب گذشته هم گلزنی کردند گفت: بازی را دیدم اما اینجا استقلال است و آنجا اینتر.

وی در سرانجام درمورد اینکه آیا اگر در نیم فصل پیشنهاد داشته باشی از استقلال جدا می شوی یا خیر گفت: فعلا بازیکن استقلال هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 611

به "قائدی: هدف اولم موفقیت استقلال و بعد آقای گلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: هدف اولم موفقیت استقلال و بعد آقای گلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید