لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهربابک

به گزارش تنها پیامک، فرماندار شهربابک گفت: مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهرستان شهربابک لازم است.

لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهربابک

به گزارش خبرنگار، سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه امروز ستاد مدیریت بحران (مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا) گفت:خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران و همکاری خوب مردم فهیم شهرستان، شاهد شرایط خوب شهرستان در زمینه مهار قابل توجه شیوع این ویروس هستیم.

او از تداوم کنترل ورودی و خروجی های شهرستان شهربابک تا اطلاع ثانوی اطلاع داد و بر مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهرستان شهربابک و برطرف موانع موجود در دو محور خاتون آباد و رباط تاکید نمود.

فرماندار شهربابک ضمن تقدیر از رسانه ها و فعالان اجتماعی که صادقانه جهت انتشار اخبار زحمات و کوشش های انجام شده برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اطلاع رسانی می نمایند، بر عدم درج اخبار غیر موثق تاکید نمود و گفت: تنها منبع معتبر در بحث اطلاع رسانی عمومی به مردم، ریاست شبکه بهداشت و درمان است که آمار مبتلایان و کسانی که نتیجه تست آن ها بر اساس یافته های آزمایشگاهی مثبت شده را به صورت روزانه اطلاع رسانی می نماید.

او بر ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه تجمع سفارش و توضیح داد: برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) ممنوع است.

قائینی ابراز امیدواری کرد: شهرستان شهربابک با ادامه همکاری شهروندان بتواند به عنوان الگویی پیروز از همکاری مردم و دولت، هر چه زودتر با کنترل کامل بیماری کرونا، جشن عادی شدن روال زندگی و رهایی از این ویروس منحوس را برپا کند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 914

به "لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهربابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهربابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید