مدفون شدن چند تن در پی ریزش ساختمان در پایتخت با وجود اخطار قبلی

به گزارش تنها پیامک، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مدفون شدن چند تن در پی ریزش یک ساختمان در تهران اطلاع داد.

مدفون شدن چند تن در پی ریزش ساختمان در پایتخت با وجود اخطار قبلی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سید جلال ملکی در مصاحبه با ایسنا گفت: حوالی ساعت 7 صبح روز جاری حادثه احتمال ریزش یک ساختمان در خیابان ابوذر، خیابان فلاح به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: شب گذشته نیز این ساختمان همین مورد را اعلام نموده بودند که آتش نشانان، عوامل شهرداری و عوامل انتظامی در محل حضور پیدا کردند. شب گذشته نیز به دفعات این ساختمان تخلیه شد و اخطارهای لازم به آن ها اعلام شد که فردی نباید داخل این ساختمان برود.

ملکی اضافه کرد: گودبرداری عمیقی به عمق حدود 20 متر در مجاورت این منزل واقع شده است که البته در چند جا مقاوم سازی دیده می گردد اما تعیین نیست که تا چه حد اصولی بوده است. در ضلع شرقی و غربی این گودبرداری ساختمان های قدیمی واقع شده بودند که بخشی از ساختمان ضلع شرقی تخریب شده بود و ساکنان آن را ترک نموده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: ایمن سازی های لازم و تعیین سازی با نوارهای خطر اجرا شده و تاکید شده بود که فردی نباید داخل این ساختمان برود.

وی ادامه داد: حوالی ساعت 9 صبح امروز نیمی از این ساختمان که در ضلع شرقی واقع شده بوده تخریب می گردد و علیرغم تمام تأکید ها دقایقی قبل افرادی داخل ساختمان حضور پیدا نموده بودند که احتمالا به گفته حاضران از نگهبانان آن پروژه بودند.

ملکی اضافه کرد: در واقع علیرغم این مخالفت ها برای یک لحظه در ساختمان حضور پیدا نموده بودند اما در همان لحظه ساختمان تخریب می گردد و این افراد که همچنان تعیین نیست سه یا چهار نفر هستند، مدفون می شوند.

به گفته وی، عوامل شهرداری و آتش نشانی همچنان در محل و در حال اجرا عملیات هستند. ریسک ریزش سایر نقاط ساختمان بالاست و نیرو های عملیاتی با احتیاط در حال اجرا اقدامات لازم هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1233

به "مدفون شدن چند تن در پی ریزش ساختمان در پایتخت با وجود اخطار قبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدفون شدن چند تن در پی ریزش ساختمان در پایتخت با وجود اخطار قبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید