مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: از فکری حمایت می کنیم اما نباید به عقب برگردیم

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که این باشگاه همچنان حامی سرمربی نفت MIS است.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: از فکری حمایت می کنیم اما نباید به عقب برگردیم

هدایت یزدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شش شکست متوالی نفت مسجدسلیمان در مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما باختیم و حالا باید به هم کمک کنیم تا از شرایط فعلی خارج شویم. این نتایج دلایل مختلفی دارد و ممکن است نقاط ضعفی در کادر فنی و بازیکنان تیم نفت وجود داشته باشد که باید این نواقص را برطرف کنیم.

وی در مورد نقدها محمود فکری از مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه اقدامات آنها را شاهکار خواند، شرح داد: نباید به عقب برگردیم. باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و در جهت خودمان جلو برویم. 12 هفته دیگر بازی داریم و سال اولی نیست که این اتفاقات می افتد. به جز فصلی که تارتار سرمربی بود، نفت مسجدسلیمان هر سال در هفته های پایانی در لیگ برتر باقی ماند. امسال هم شرایط به گونه ای است که باید بجنگیم و امیدوارم شرایط را مساعد کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نفتی ها برای خروج از شرایط خطر باید بجنگند، گفت: همه تیم ها در دوره ای به شرایط بحرانی می رسند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. امیدوارم به لطف مسئولان، کادر فنی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، نفت را به سمت بالای جدول سوق بدهیم. ممکن است مسائل زیادی دخیل باشد و مشکل روانی هم بخشی از آن است. از لحاظ روانی هم روی بازیکنان کار می کنیم.

یزدی در مورد اینکه تعدادی از بازیکنان نو نفت مسجدسلیمان به دلیل بدهی نمی توانند بازی کنند، به خبرنگاران گفت: مکاتبات لازم را انجام می دهیم تا همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. اکنون امین اسدی، احمد الجبوری، حسن مرادی فر و محمد مشایخ می توانند برای ما بازی کنند. دیگر نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم و جهت را با بازیکنان فعلی طی خواهیم کرد. آنها کیفیت بسیار خوبی دارند، اما شرایط برخی اوقات به گونه ای می شود که تیم نتایج ضعیفی کسب می کند.

وی راجع به اینکه ممکن است بازیکنان نفت مسجدسلیمان جریمه شوند یا اولتیماتومی به محمود فکری داده شود، بیان نمود: هیچکس را جریمه نکرده ایم و باید به فکری اعتماد کنیم. به این کادر فنی اعتقاد داریم و سال های خوبی را با فکری سپری کرده ایم. امیدوارم شرایط را سر و سامان بدهیم. نفت مسجدسلیمان تیمی محبوب و پرطرفدار است که امید بسکمک از مردم محسوب می شود. آنها همیشه حامی مجموعه بوده اند و انتظار داریم از نفت حمایت کنند تا سهمیه استان خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره نارضایتی هواداران از نتایج شاگردان فکری گفت: هواداران نسبت به تیم تعصب دارند و ناراحتی آنها طبیعی است. ما از ابتدای فصل مانند تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان، منابع مالی مشخصی نداریم و در طول مسابقات مبالغی به حساب باشگاه واریز می شود. از ابتدا نمی دانیم باید با چه مبالغی به کارمان ادامه بدهیم. برخی نفرات از سال 93 از باشگاه نفت طلبکار هستند و وظیفه داریم آنها را پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3000

به "مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: از فکری حمایت می کنیم اما نباید به عقب برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: از فکری حمایت می کنیم اما نباید به عقب برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید