ملکی: آتش سوزی در بیمارستان دی مسئله ای برای بیماران ایجاد نکرد

به گزارش تنها پیامک، سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در بیمارستان دی اطلاع داد و گفت: دود حاصل از آتش سوزی در بیمارستان دی به بیرون راه پیدا نموده بود و مسئله ای برای بیماران ایجاد نکرد.

ملکی: آتش سوزی در بیمارستان دی مسئله ای برای بیماران ایجاد نکرد

سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در بیمارستان دی اطلاع داد و گفت: دود حاصل از آتش سوزی در بیمارستان دی به بیرون راه پیدا نموده بود و مسئله ای برای بیماران ایجاد نکرد.

جلال ملکی اضافه نمود: در ساعت 10 و 21 دقیقه روز پنج شنبه یک مورد آتش سوزی در یک ساختنمان درمانی در خیابان توانیر در ولیعصر به آتش نشانی اطلاع داده می گردد و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو و نردبان هیدرولیکی فرستاده شد. آتش نشانان در مدت چهار دقیقه اعزام شدند و دیدند که در این ساختمان 6 طبقه در طبقه منهای یک، اتاق هشت متری بود که لوازم یاری بهداشتی مثل دستمال یا دمپایی که برای خدمات رسانی به بیماران بوده، در آن نگهداری می شد و بخشی از آن دچار آتش سوی شد. ولی دود حاصل از آن به بخش های درمانی راه پیدا نکرد.

وی ادامه داد: قبل از رسیدن آتش نشانان پرسنل تجهیزات و تأسیسات بیمارستان، اقدامات اولیه ای را انجام داده بودند که کافی نبود. تخلیه دود خیلی سریع انجام شد. بخش زیادی از دود به بیرون منتهی شد. داخل طبقات مورد آنالیز نهاده شد. مسئله ای برای بیماران و کادر درمان حاصل نشده و خدمات درمانی فعالیت خود را ادامه می دهند و مسئله ای برای خدمات دهی پیدا نشده است. تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را ترک می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1871

به "ملکی: آتش سوزی در بیمارستان دی مسئله ای برای بیماران ایجاد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکی: آتش سوزی در بیمارستان دی مسئله ای برای بیماران ایجاد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید