موافق مربی عظیم خارجی برای تیم ملی هستم، به ابوطالب کم لطفی شد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام با تسلیت به مناسبت درگذشت پرویز ابوطالب گفت: یک سال و چند ماه شاگرد پرویز خان در تیم نوجوانان بودم. بازیکن راه آهن بودم و بازی محبت آمیز ای با تیم نوجوانان داشتم و او همانجا مرا دعوت کرد. صادقانه می گویم زندگی و فوتبالم را به سه نفر مدیون هستم که مهمترینشان ابوطالب بوده است. به هر جایگاهی رسیدم مدیون او هستم. برای مدتی هر کاری می کردم با مشورت او بود.

موافق مربی عظیم خارجی برای تیم ملی هستم، به ابوطالب کم لطفی شد

سرمربی تیم فولاد خوزستان با گلایه از کم لطفی اجرا شده به ابوطالب در مراسم تشییع پیکرش تاکید نمود: من کوچکترین شاگرد ابوطالب بودم. مربیان زیادی هستند که مدیون ابوطالب هستند ولی روز خاکسپاری به او کم لطفی شد. حتی از همبازیانم گلایه دارم که چرا به مراسم تشییع نیامدند. می دانم که پرویزخان چقدر برایشان وقت گذاشت تا به جایی برسند.

نکونام یادآور شد: کار بازیکن سازی خیلی سخت است بخصوص در رده های پایه ولی پرویزخان خیلی صبر و حوصله داشت. اصلاً عصبانیت ایشان را ندیدم. او به کسانی یاری نموده است که نمی توانم بگویم. ابوطالب پنهانی کارهایی می کرد که فقط عظیمان جهان می توانند انجام بدهند. شخصیت، رفتار و کارش مثل عظیمان جهان بود. او برایم الگو بود.

وی که با برنامه ورزش و مردم تبادل نظر می کرد با بیان اینکه ویروس کرونا برای عدم حضور فوتبالی ها در مراسم تشییع پیکر ابوطالب بهانه است، یادآور شد: شما نگاه کنید ورزش وزیر ورزش دیروز درگذشت پرویزخان را تسلیت گفته است. خیلی صحبت ها هست که هرکسی می تواند صندلی خودش را داشته باشد. به عنوان کوچکترین شاگرد ابوطالب هر اتفاقی در فوتبالم افتاد و رشد و تکاملم را مدیون ابوطالب هستم. اگر پرویزخان نبود جواد نکونام هم نبود.

کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا موافق حضور مربی خارجی روی نیمکت این تیم است یا مربی داخلی؟ اظهار کرد: اگر مربی خارجی باشد که به فوتبالمان یاری کند مثل کی روش، موافقم؛ مربیانی که فوتبال را رو به جلو ببرند ولی برای فعالیت مقطعی نه. همین الان مربیان خوب داخلی داریم. با اینکه خودم الان مربی هستم ولی حاضرم برای تیم ملی مربی عظیم خارجی انتخاب گردد.

نکونام در سرانجام درباره اینکه مربی عظیم خارجی باید خوب مدیریت گردد تا حواشی دوران کی روش را نداشته باشیم، گفت: صد درصد موافقم. مخالف اخلاق و رفتاری هستم که زمان کی روش رخ داد و من هم از کادر فنی تیم ملی جدا شدم ولی باید قبل از روزهای فعالیت این مربی را ببینیم. اگر مربی با دانش باشد و بتوانیم او را کنترل کنیم شاهکار است. الان نه مدیریت خوب داریم، نه قرارداد خوب می بندیم و نه مربی خوب می آوریم. همه چیز را از دست دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1063

به "موافق مربی عظیم خارجی برای تیم ملی هستم، به ابوطالب کم لطفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافق مربی عظیم خارجی برای تیم ملی هستم، به ابوطالب کم لطفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید