نردبان پرونده سینمای مستند و نوجوانان را بررسی می کند

به گزارش تنها پیامک، فیلم مستند فریاد رو به باد در جدیدترین قسمت از برنامه نردبان بررسی و با شخصیت اصلی آن مصاحبه شده است.

نردبان پرونده سینمای مستند و نوجوانان را بررسی می کند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، چهل و نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی نردبان، جمعه 11 تیرماه روی آنتن شبکه مستند می رود.

این قسمت از نردبان پرونده سینمای مستند و نوجوانان را مورد بررسی قرار داده و سراغ مستند هایی رفته است که شخصیت محوری آن یک نوجوان است. از این روی نگاهی متفاوت به فیلم مستند فریاد رو به باد و شخصیت اصلی آن یعنی میثم شده است.

فیلم مستند فریاد رو به باد درباره یک نوجوان 17 ساله به نام میثم است که در محله دروازه غار تهران زندگی می کند و سودای خواننده شدن در سر دارد. در این فیلم تلاش های او برای رسیدن به هدفش و انگیزه های اصلی او برای خواننده شدن را می بینیم. میثم، راوی این فیلم مستند، روایت زندگی خود در دروازه غار را تعریف کرده و درباره آرزوهایش در خوانندگی صحبت می کند.

میثم شخصیت اصلی این فیلم مستند مهمان برنامه نردبان است و در مصاحبه با حامد شکیبانیا درباره ساخت این فیلم مستند و زندگی شخصی خود سخن می گوید.

نردبان مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم هایی متنوع جمعه ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1728

به "نردبان پرونده سینمای مستند و نوجوانان را بررسی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نردبان پرونده سینمای مستند و نوجوانان را بررسی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید