نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است

به گزارش تنها پیامک، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کاری را که می خواستیم، انجام دادیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم.

نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: این پیروزی را به بازیکنان و مجموعه فولاد تبریک می گویم. بازیکنان در انتها سال به فکر تعطیلات و استراحت هستند و آخرین بازی سال همواره سخت است. با این حال بازیکنان ما تمرکز داشتند و با برنامه بازی کردند. کاری را که می خواستیم، انجام دادیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم. موقعیت های خوبی به ویژه در نیمه اول خلق کردیم و فجر در این نیمه به دروازه ما نزدیک نشد. در نیمه دوم هم فجر سپاسی تغییر تاکتیک داد و با نفرات زیادی حمله کرد.

وی با تمجید از رقیب فولاد گفت: فجر در این دو هفته تیم خیلی خوبی بود و دونده و جنگده بازی کرد. به مهرزاد معدنچی تبریک می گویم. تیم ما با سازمان و شکل دفاعی خود توانست بازی را کنترل کند و یک موقعیت گلزنی داشت. می توانستیم روی آغاز مجدد و نیز بازی خیلی خوبی که در سمت چپ داشتیم، به گل دوم برسیم تا خیال خود را راحت کنیم. با این حال بی دقتی و تیر دروازه باعث شد بازی یک بر صفر تمام گردد.

سرمربی فولاد ملاقات با تیم های پایین جدولی را سخت خواند و توضیح داد: خدا را شکر سه امتیاز مهمی گرفتیم. بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است و ملاقات با شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان نیز همین شرایط را داشت. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. سال سختی داشتیم، اما به موفقیت رسیدیم. فولاد باشگاهی بزرگ است و لیاقت و اعتبار آن بالاتر از صحبت های من است. دوست دارم فولاد جایگاه بالایی داشته باشد تا با شخصیت و امکاناتش، برترین جایگاه را در فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2212

به "نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: بازی با تیم های پایین جدولی که برای بقا می جنگند، سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید