هایکو ماس: در جریان جزئیات خروج نظامیان آمریکایی از آلمان نیستیم

به گزارش تنها پیامک، وزیر امور خارجه آلمان بیان کرد با وجود اعلام تصمیم آمریکا برای خارج کردن تعدادی از نیروهایش از خاک آلمان، هنوز جزئیاتی در این خصوص به دولت آلمان اعلام نشده است.

هایکو ماس: در جریان جزئیات خروج نظامیان آمریکایی از آلمان نیستیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که آمریکا هنوز جزئیاتی درباره خارج کردن نیروهای خود از آلمان اعلام ننموده است.

هایکو ماس که برای تبادل نظر با مقامات لهستانی به ورشو سفر نموده است، درباره تصمیم دولت ترامپ برای کاهش چشمگیر تعداد نیروهای آمریکایی در آلمان گفت: ما هنوز هیچ جزئیاتی از آمریکا درباره خروج نیروهایش از آلمان دریافت ننموده ایم.

وی اضافه کرد: ما حضور نیروهای آمریکایی در آلمان را نه تنها برای امنیت آلمان، بلکه برای امنیت اروپا و خود آمریکا مهم می دانیم.

وزیر خارجه آلمان همچنین تاکید نمود که این کشور هیچ جزئیاتی را از ایالات متحده آمریکا برای خروج نیروهایش دریافت ننموده است.

دونالد ترامپ هفته گذشته خاطرنشان کرد که دولتش میخواهد هزاران نفر از نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان را از این کشور خارج کند.

در حال حاضر حدود 52 هزار نیروی آمریکایی در خاک آلمان مستقر هستند که این رقم در واقع بیشترین شمار نظامیان آمریکایی مستقر در یک کشور عضو ناتو به شمار می رود.

آمریکا میخواهد تعداد نیروهای خود در آلمان را به 25 هزار نفر کاهش دهد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1049

به "هایکو ماس: در جریان جزئیات خروج نظامیان آمریکایی از آلمان نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایکو ماس: در جریان جزئیات خروج نظامیان آمریکایی از آلمان نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید