هندبال برای سپاهان مجاز است؟

به گزارش تنها پیامک، در انتها یک دوئل جنجالی و پرحاشیه بین شهرخودرو خراسان و سپاهان اصفهان، هیچ کدام از مدعیان بالانشین جدول نتوانستند به سه امتیاز بازی برسند تا طلسم پیروز نشدن های هر دو تیم به عدد سه برسد.

هندبال برای سپاهان مجاز است؟

به گزارش، شهر خودرویی ها پس از تحمل دو شکست برابر صنعت نفت آبادان و استقلال، نتوانستند از سد زردپوشان اصفهانی بگذرند و در روز های بحرانی استقلال، خود را به صدرنشینی امیدوار نمایند. در آن سوی میدان هم شاگردان امیر قلعه نویی برای سومین هفته متوالی تن به تساوی دادند و در بهترین شرایط ممکن برای صدرنشینی، بخت خود را از دست دادند. البته تقابل دو تیم آن قدر حاشیه داشت که شاید به جرئت بتوان گفت که سوت های بیژن حیدری سرنوشت بازی را دستخوش تغییراتی کرد؛ دو صحنه پنالتی مشکوک برای شهر خودرو و در کنار آن، اخراج محمد محبی از سپاهان تصمیمات جنجالی آقای دکتر بود که باعث شد دو سرمربی، موضع سختی نسبت به عملکرد او داشته باشند.

شاگردان یحیی گل محمدی عصر دیروز میزبان شاگردان امیر قلعه نویی بودند که با این که یک بر صفر عقب بودند، پیروز شدند گل تساوی را در دقایق پایانی بازی توسط یونس شاکری به ثمر برسانند تا از باخت خانگی فرار نمایند؛ اما قضاوت نه چندان خوب بیژن حیدری در فرایند بازی خیلی تاثیرگذار بود و هر دو تیم از سوت های اشتباه این داور گله مند بودند.

تیم فوتبال شهرخودرو که بازی های خوبی در این فصل به نمایش گذاشته و به صدر جدول رسیده بود، در دو هفته گذشته از شرایط آرمانی کمی فاصله گرفت و دو شکست متوالی مقابل صنعت نفت و استقلال را تجربه کرد و رده اول را از دست داد. با وجود این، شاگردان گل محمدی در بازی دیروز کوشش بسیاری کردند تا با متوقف کردن سپاهان مدعی، صندلی خود را در جدول تثبیت نمایند. از طرفی زردپوشان سپاهان هم شرایط چندان خوبی در دو ملاقات اخیر خود نداشتند و برای برد به مشهد آمده بودند که در دقیقه 60 بازی در پی کرنری که محمد محبی با نفوذ از سمت چپ زمین گرفته بود، مهدی کیانی با ارسال دقیقی توپ را از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم فرستاد تا گئورگی گولسیانی بالاتر از مدافعان شهرخودرو با ضربه سر، گل اول بازی را به ثمر رساند؛ اما شاگردان گل محمدی دست از کوشش بر نداشتند و در دقیقه 89 با ارسال زیبای امین قاسمی نژاد از روی کرنر سمت چپ زمین، یونس شاکری به زیبایی با ضربه سر گل مساوی شهرخودرو را برابر سپاهان به ثمر رساند تا از باخت دور شوند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: حوصله خوبی برای زدن گل داشتیم و می توانستیم ملاقات را خیلی راحت ببریم، اما اتفاقاتی رخ می دهد که از دست ما خارج است. یحیی گل محمدی اضافه کرد: بازی کاملا یک طرفه بود و تنها دو یا سه کرنر زدند که یکی گل شد. وی ادامه داد: بازی هدفمندی انجام دادیم و در نیمه دوم هم فشار زیادی آوردیم، اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. حوصله خوبی برای زدن گل داشتیم و گل هم زدیم و می توانستیم ملاقات را خیلی راحت ببریم، اما بعضی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که از دست ما خارج است. این همه زحمت می کشیم و در این مسابقه بزرگ خوب بازی می کنیم، گل می زنیم، اما پنالتی ما را نمی گیرند. سرمربی شهرخودرو توضیح داد: برای حیدری داور مسابقه متاسفم. اسم این نتیجه را اشتباه نمی دانم و حتما باید برای این که حق ما را تباه نموده، بازخواست گردد. از حیدری و تیم داوری قطعا شکایت خواهیم کرد. به نظر می رسد خیلی علاقه ندارند این تیم نتیجه بگیرد. تیمی مانند استقلال در بازی با ما قیمت بلیت را کم می نماید تا طرفداران بیایند، اما ما بلیت را گران می کنیم. انتظار داریم مسئولان شهر حمایت نمایند تا طرفدار استادیوم را پر کند؛ نه این که نیاید.

وی اظهار کرد: در ملاقات قبلی مقابل استقلال، دو بازیکن حریف باید اخراج می شدند، اما این موضوع خیلی راحت در هیاهوی پیروزی حریف گم شد. اتفاقاتی که در بازی مقابل سپاهان افتاد، اگر در استادیوم آزادی یا اصفهان رخ می داد، داور جرئت می کرد چنین رفتاری انجام دهد؟ سرمربی شهر خودرو اضافه کرد: واقعاً برای حیدری متاسف هستم. او به صحنه ها خیلی نزدیک بود، نزدیک ترین فرد به صحنه بود. اسم این رفتار را به هیچ وجه اشتباه نمی گذارم.

بعد از برخورد توپ به دست امید نورافکن در محوطه جریمه سپاهان و اعلام نشدن پنالتی توسط داور به سود شهر خودرو طرفداران مشهدی و نیمکت شهر خودرو اعتراض شدیدی به تصمیم تیم داوری داشتند.

طرفداران مشهدی در اواخر این ملاقاتدر پی عملکرد ضعیف داور مسابقه، شعاراعتراضی سردادند.

پسر امیر قلعه نویی و یکی از دوستانش قصد حضور در نشست خبری پس از بازی را داشتند که ماموران مانع حضور آن ها شدند؛ قلعه نویی پس از این اتفاق گفت که او همراه من است، اما به دلیل درگیری اتفاق افتاده قلعه نویی نشست خبری را ترک کرد.

ولادیمیر کومان بازیکن سپاهان هنگام تعویض با تاخیر از زمین خارج شد که کارت زرد گرفت. وی هنگام نشستن روی نیمکت گرمکن خود را نیز به زمین کوبید.

محمد محبی نیز بعد از دریافت کارت زرد دوم از سوی داور و اخراج از زمین مسابقه به تصمیم داور اعتراض کرد.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 591

به "هندبال برای سپاهان مجاز است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال برای سپاهان مجاز است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید