واکنش مدیر برنامه بیلبه حذف نام موکلش برای دومین بازی پیاپی

به گزارش تنها پیامک، تهران- خبرنگاران- مدیر برنامه های گرت بیل مهاجم ولزی رئال مادرید در واکنش به عدم حضور نام این بازیکن برای دومین بازی متوالی در ترکیب تیم توسط زین الدین زیدان، این اقدام را شرم آور خواند.

واکنش مدیر برنامه بیلبه حذف نام موکلش برای دومین بازی پیاپی

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گل روز یکشنبه نوشت: مرد 29 ساله ولزی رئال پس از اینکه نخستین بار از فهرست 19 نفره کهکشانی ها برای بازی مقابل ویا رئال کنار گذاشته شد، امروز نیز در یک بازی مانده به آخر فصل رئالی ها در لالیگا مقابل رئال سوسیداد نیز از قلم افتاد.

تازه ترین تصمیم زیدان برای بازی ندادن به بیل در حالی اجرا شده است که روزنامه آ. اس اسپانیا اخیرا در گزارشی مدعی شد که مرد فرانسوی مشتاقانه در صدد است تا ستاره اسبق تاتنهام را در تابستان امسال به فروش برساند.

در این بین، جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل مدعی شده بود که در صورت قیمت گذاری مناسب برای موکلش توسط باشگاه، گزینه بازگشت وی به لیگ برتر جزیره روی میز است.

و حالا، بارنت در مصاحبه با گل نارضایتی و نومیدی خود را نسبت به عدم بازی دادن به بیل در هفته های اخیر ابراز نموده و در عین حال نسبت به استمرار حضور موکلش در مادرید ابراز امیدواری نموده است.

با این حال، اگرچه بارنت اذعان داشت که در نهایت تصمیم بازی کردن یا نکردن یک بازیکن بر عهده مربی است اما تاکید نمود: بازی نکردن بیل شرم آور است.

وی ادامه داد: اینکه آیا او پس از 2 بازی نبودن در فهرست بازی می نماید یا نه پرسشی است که تنها می توانم با این جمله به آن پاسخ دهم؛ امیدوارم او در رئال بماند اما همه چیز به نظر زیدان بستگی دارد؛ زیدان تصمیم نهایی را می گیرد؛ آیا از قلم انداختن نام بیل در فهرست تیم در آستانه فصل جابجایی یک نشانه است؟ این را هم باید از سرمربی بپرسید.

بیل تا سال 2022 با مادریدی ها قرارداد دارد و در فصل جاری در مجموع رقابت ها تنها 14 گل به ثمر رسانده است.

در واقع او در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان مقابل لیورپول با گل آکروباتیک خود ستاره میدان بود اما در این فصل با توجه به مصدومیت ها و اُفت عملکرد فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نکرد و در بیشتر بازی ها به طور عملی سکونشین بود.

با این حال، فصل 2018 - 2019 برای کهکشانی ها نیز در مجموع ناامید کننده بود به طوری که آنها پس از حذف از لیگ قهرمانان هم اکنون با 15 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین پس از اتلتیکو مادرید در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارند و تنها جبهه ای که برای آنان باقی مانده نبرد برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان است.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 171

به "واکنش مدیر برنامه بیلبه حذف نام موکلش برای دومین بازی پیاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر برنامه بیلبه حذف نام موکلش برای دومین بازی پیاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید