وبینار از میدان تا میدانگاه برگزار می شود

به گزارش تنها پیامک، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس وبینار از میدان تا میدانگاه؛ نگاهی بر توسعه فضاهای عمومی در تهران را برگزار می کند.

وبینار از میدان تا میدانگاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، این وبینار روز چهارشنبه، 30 مهرماه از ساعت 16 تا 19 با حضور علی اعطا، رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، محمدمهدی معینی و بابک شکوفی، ناظر علمی و احسان رنجبر و کوروش آصف وزیری مجری پروژه میدانگاه پیاده برگزار می شود.

امیر شفیعی،مدیر مطالعات و برنامه ریزی شهرسازی و معماری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران دبیری این نشست را بر عهده دارد.

این وبینار بخشی از خروجی طرح پژوهشی مکان یابی میدانگاه پیاده در مناطق 22 گانه تهران است که توسط دانشگاه تربیت مدرس با مدیریت دکتر احسان رنجبر، عضو هیات علمی دانشگاه و نظارت مرکز مطالعات و برنامه ریزی و شورای شهر تهران در حال انجام است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، علاقه مندان می توانند از طریق لینک اتصال وبینار به آدرس https://lablive.modares.ac.ir/b/ehs-gid-rzb با کد ورود 059585 در وبینار حضور یابند.

ظرفیت حضور در وبینار محدود بوده و بر اساس زمان ورود انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1306

به "وبینار از میدان تا میدانگاه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار از میدان تا میدانگاه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید