ووشو در کردستان در حال شکوفایی است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/کردستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ووشو همانند رشته های رزمی دیگر در کردستان می تواند شکوفا شود و جایگاه خوبی در کشور به خود اختصاص بدهد.

ووشو در کردستان در حال شکوفایی است

حامد جولایی امروز (4 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: این مسابقات به صورت کشوری برای اولین بار است که در استان کردستان برگزار می شود که جای خرسندی دارد.

وی با بیان اینکه تا به امروز استان کردستان میزبان بیش از 30 مسابقات کشوری بوده است، اعلام کرد: استان کردستان در ورزش های رزمی جایگاه خوبی در کشور دارد و بر همین اساس توجه به این رشته ها جزو اولویت ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه، ووشو در کردستان در حال شکوفایی است، اضافه نمود: در میان رشته های رزمی در کردستان نام ووشو خالی بود و امیدواریم با برگزاری چنین مسابقاتی جایگاه این رشته را در کشور تغییر بدهیم.

جولایی گفت: با تلاش هایی که انجام شد توانسته ایم خانه ووشو را در سنندج راه اندازی کنیم تا با این کار بتوانیم انگیره ورزشکاران این رشته بالا برود و شاهد قهرمانی آنها باشیم.

وی در پایان خطاب به ورزشکاران دیگر استانها، یادآورشد: استان کردستان دارای غنی ترین فرهنگ و اصالت هستند و از همه شما می خواهم سفیران این دیار برای استان خود باشید.

گفتنی است: اهدا جوایز مدال اوران این مسابقات در بخش ساندا انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 716

به "ووشو در کردستان در حال شکوفایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو در کردستان در حال شکوفایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید