پخش هر گونه ویدئو از لیگ برتر ممنوع شد

به گزارش تنها پیامک، هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل های مسابقات، آنالیز داوری لیگ و هر نوع حواشی آن ممنوع شد.

پخش هر گونه ویدئو از لیگ برتر ممنوع شد

پخش هر گونه ویدئو از لیگ برتر ممنوع شد

سایت سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای بیان کرد:به اطلاع کلیه رسانه های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر نماینده محتوی تولیدی، رسانه های برخط ((Online،در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV می رساند:

هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل های مسابقات، آنالیز داوری لیگ و هر نوع حواشی آن از رسانه دیداری و شنیداری و همچنین سایت های اینترنتی با توجه به در اختیار داشتن کلیه حقوق پخش فوتبال توسط موسسه لیگ برتر منوط به کسب اجازه از این سازمان بوده و صرفا انتشار عکس و متن خبر توسط سایت ها و خبرگزاری ها مجاز خواهد بود. از تمامی رسانه هایی که تمایل به پخش صوت و تصویر مسابقات را دارند درخواست می گردد برای دریافت مجوز با موسسه لیگ برتر تماس حاصل فرمایند. بدیهی است با سایت ها و تلویزیون های اینترنتی که نسبت به پخش این مسابقات و تصاویر و صوت آن اقدام نمایند برابر قانون حقوق پخش محتوی صوتی و تصویری برخورد لازم صورت می گیرد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 113

به "پخش هر گونه ویدئو از لیگ برتر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش هر گونه ویدئو از لیگ برتر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید