پرسپولیس مثل بمب ساعتی

به گزارش تنها پیامک، گویا قرار نیست باری از دوش پرسپولیس برداشته گردد و مسائل یکی پس از دیگری اضافه می شوند و تنها واکنش باشگاه و وزارت ورزش در این شرایط، سکوت است! در حالی که قرار بود پس از تعیین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، تکلیف پرسپولیس نیز تعیین گردد، اما هنوز هیچ خبری در این باره به گوش نمی رسد و به نظر می رسد هنوز برای حل این معادله، راه حلی در وزارت ورزش پیدا نشده است.

پرسپولیس مثل بمب ساعتی

با وجود مطرح شدن گزینه های مختلف برای مدیرعاملی پرسپولیس و مطرح شدن نام ها یکی پس از دیگری، هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده تا سرخپوشان همچنان بلاتکلیف باشند.

معادله مجهول دوم انتخاب کارگزار تازه است. پرسپولیسی ها که از مدت ها پیش برای فصل تازه در پی انتخاب کارگزار یا همان اسپانسر بودند، پس از طی مراحل برگزاری مزایده و بی نتیجه ماندن آن، همچنان بدون کارگزار به کار خود ادامه می دهند. اتفاقی که می توانست بخشی از مسائل اقتصادی سرخپوشان را حل نماید، حالا خودش به مسئله ای برای این باشگاه تبدیل شده است. سازمان لیگ امروز گفت که حق تبلیغات محیطی را به کارگزاران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار نموده است اما پرسپولیس برخلاف رقیب خود کارگزار ندارد و مشخص نیست تکلیف این موضوع هم چه خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از 26 شهریورماه و پس از خاتمه همکاری با کارگزار فصل قبل، فرصت انتخاب کارگزار تازه را داشت، اما با گذشت دو ماه از آن موقع، بدون کارگزار به کار خود ادامه می دهد تا این فرصت عایدیزایی برای باشگاه از دست برود. در حالی که سرخپوشان در این مدت به علت نداشتن منبع عایدی، برای پرداخت مطالبات کالدرون مجبور به قرض گرفتن شدند و همین موضوع حاشیه های بسیاری را رقم زده است.

علاوه بر این موضوع، شنیده می گردد باشگاه پرسپولیس بیش از 80 میلیارد تومان در حدود یک سال گذشته برای هزینه های جاری باشگاه قرض نموده است. مبلغی که با پشتوانه پاداش 3 میلیون یورویی سرخپوشان از AFC قرض گرفته شده اما در صورت عدم وصول این پاداش، باید مبلغ قرض گرفته شده از عایدیهای باشگاه پرداخت گردد و شاید همین موضوع در آینده نزدیک به چالش بزرگ دیگری برای سرخپوشان تبدیل گردد.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنان مشغول مذاکره با شرکت های مختلف برای انتخاب کارگزار تازه پرسپولیس است. موضوعی که به نظر می رسد در گرو مشخص مدیرعامل تازه باشگاه است تا پس از آن کارگزار تازه سرخپوشان به طور رسمی معرفی گردد.

شاید در این شرایط انتخاب مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارگزار تازه باشگاه پرسپولیس بتواند باری از مسائل فراوان این تیم کم و حداقل آنها را از بلاتکلیفی خارج کند. این مسائل صدای مربیان و بازیکنان را در هفته های گذشته در آورده و چه بسا در صورت ادامه دار بودن شاهد به مرز انفجار هم برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1914

به "پرسپولیس مثل بمب ساعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مثل بمب ساعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید