پرسپولیس مستحق شکست نبود، همه باید به صعود تیم ملی ایران یاری نمایند

به گزارش تنها پیامک، رحمان رضایی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الوحده بیان داشت: بازی جسورانه ای از تیم پرسپولیس دیدم و به نظرم سرخ پوشان مستحق شکست نبودند. آنها در بدترین حالت مستحق زدن یک گل و کشاندن بازی به تساوی بودند.

پرسپولیس مستحق شکست نبود، همه باید به صعود تیم ملی ایران یاری نمایند

وی اضافه نمود: بر خلاف آنچه برخی ها می گویند به نظر من صدرنشینی پرسپولیس در این گروه با خطر روبرو نشده و آنها به راحتی با صدرنشینی کارشان را سرانجام می دهند.

ملی پوش سابق کشورمان در مورد اتفاقات فدراسیون فوتبال نیز بیان داشت: باید به عزیزی خادم فرصت داده گردد تا تفکراتش را در این فدراسیون اجرا کند. فدراسیون گذشته مسائل زیادی داشت و فوتبال ما در بدهی غوطه ور است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است که رییس جدید باید از نیروهای جدیدی استفاده کند و خوشبختانه عزیزی خادم که خود از مدیران جوان است، به جوان گرایی در فدراسیون دست زده و شاهد حضور چهره های جوان و جدید هستیم.

رضایی بیان داشت: در مقطع حساسی قرار داریم و تیم ملی ما راستا راحتی را برای رسیدن به جام جهانی ندارد. لذا در این مقطع باید همه اهالی فوتبال همدل شده و با انرژی کامل پشت فدراسیون و تیم ملی قرار بگیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن تاکید نمود: در شرایط کنونی هیچ چیز مهم تر از صعود تیم ملی به جام جهانی نیست و باید دست به دست هم دهیم تا بار دیگر شاهد این اتفاق فرخنده در فوتبال کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1639

به "پرسپولیس مستحق شکست نبود، همه باید به صعود تیم ملی ایران یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مستحق شکست نبود، همه باید به صعود تیم ملی ایران یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید