پیولی: میلان حالا به معنای واقعی کلمه یک تیم است، به سطحی بالاتر رسیده ایم

به گزارش تنها پیامک، سرمربی تیم فوتبال میلان معتقد است تیمش به سطحی بالاتر رسیده و توانایی رقابت با تیم های مدعی را دارد.

پیولی: میلان حالا به معنای واقعی کلمه یک تیم است، به سطحی بالاتر رسیده ایم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در هفته سی وچهارم سری A ایتالیا در استادیوم سن سیرو با نتیجه 5 بر یک بولونیا را در هم کوبیدند و به رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کردند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی DAZN گفت: تیم از بازی خود لذت می برد و این را می توان از نحوه تمرین کردن بازیکنان مان در تمرینات و در جریان بازی ها بگوییم.

وی اضافه کرد: بولونیا تیمی سرسخت است و ارائه چنین نمایشی مقابل آنها بدین معناست که ما به کاری که می کنیم، باور داریم. ما به اهداف خود هنوز نرسیده ایم، از این رو باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم و با همین فرایند به کارمان ادامه دهیم. ما در مدتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه بودیم، خیلی خوب تمرین کردیم، به همین خاطر باید از کوشش بازیکنانم تشکر کنم اما این ذهنیت بازیکنان است که تفاوت را رقم می زند.

سرمربی میلان توضیح داد: ما حالا به معناوی واقعی یک تیم هستیم. ما به کاری که می کنیم باور داریم که این باعث می گردد تا بهتر کار کنیم. ما پیش از این توانایی شکست تیم هایی که در جدول بالاتر از ما بودند را نداشتیم اما حالا پیروز شده ایم لاتزیو و یوونتوس را شکست دهیم، از این رو این نشانی از این است که ما به سطحی بالاتر رسیده ایم.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم ملاقاتی که واقعاً باعث تقویت روحیه تیمی ما شد، ملاقات نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بود. ما در آن بازی بیشتر زمان بازی را 10 نفره بازی کردیم، اما با این حال تیمی سازمان یافته باقی ماندیم و با تمرکز و عزمی استوار به بازی مان ادامه دادیم. همان باعث شد تا به این باور برسیم که می توانستیم یوونتوس را شکست دهیم اگر بازیکن اخراجی نمی دادیم. آن بازی در این فرایند رو به رشد ما، خیلی مهم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1159

به "پیولی: میلان حالا به معنای واقعی کلمه یک تیم است، به سطحی بالاتر رسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: میلان حالا به معنای واقعی کلمه یک تیم است، به سطحی بالاتر رسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید