تور ارزان فرانسه: چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرانس 24، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه روز آدینه گفت که چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود، زیرا این کشور پس از ثبت 232200 مورد تازه ابتلاء به کووید -19 در 24 ساعت گذشته، به بالاترین مقدار ثبت شده آن در تاریخ رسیده و با این شرایط وارد جشن های سال نو می شویم.

تور ارزان فرانسه: چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

براساس گزارش ها، موارد تازه ابتلاء به کووید در فرانسه در 24 ساعت گذشته برای سومین روز متوالی بیش از 200 هزار نفر بود و فرانسه را به یکی از کانون های سویه اومیکرون کرونا تبدیل نموده است.

ابتلاء به کرونا در فرانسه بسیار بالاتر از آمار ثبت شده در ایتالیا و انگلیس است.

در پاریس، برنامه های آتش بازی سنتی شب سال نو در شانزه لیزه لغو شده است، زیرا مقامات شهر می گویند بیم آن دارند که این امر منجر به عدم کنترل جمعیت مردم گردد. بعلاوه حضور در مکان های عمومی شبانه نیز ممنوع اعلام شده است.

با این وجود، رئیس جمهور فرانسه گفته است که به آینده خوشبین است. او با اشاره به اقداماتی که در طول بحران همه گیری کرونا انجام شد، گفت: علی رغم چالش هایی که با آن ها روبرو بوده ایم، فرانسه اکنون قوی تر از دو سال پیش است.

ماکرون در سخنان خود به مناسبت سال نو میلادی، درخواستش را برای واکسیناسیون انبوه تکرار کرد و واکسیناسیون گسترده را تنها راه مقابله با کرونا بیان کرد و گفت: سال 2022 می تواند سال خروج ما از همه گیری کرونا باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2238

به "تور ارزان فرانسه: چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید