10 ماه حبس برای آتش زدن پنج تن کابل

به گزارش تنها پیامک، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از صدور حکم 10 ماه حبس برای عاملان آتش زدن پنج تن کابل روکشدار در حوزه استحفاظی بهارستان خبر داد.

10 ماه حبس برای آتش زدن پنج تن کابل

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علیرضا فاضلی گفت: در پی گشت و پایش شبانه در مناطق مختلف شهرستان با موضوع نظارت و کنترل شرایط محیط زیستی حوزه استحفاظی، کارشناسان و ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با مشاهده دود غلیظ ناشی از ضایعات سوزی در زمین های بایر روستای ریه، بلافاصله در محل حضور یافتند و با حجم گسترده ای از آتش روبرو شدند.

وی با بیان اینکه عاملان این آتش سوزی که در حال سوزاندن پنج تن کابل بودند، بلافاصله دستگیر شدند، اظهار کرد: پس از مهار آتش با همکاری آتش نشانی و حضور ماموران نیروی انتظامی، متخلفان با تنظیم صورتجلسه در محل، جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری مربوطه تحویل داده شدند.

فاضلی با اشاره به ارجاع پرونده متخلفان به مراجع قضایی شهرستان، گفت: بخش حقوقی این اداره با همکاری مراجع قضایی، این پرونده را تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیگیری کردند و در نهایت نتیجه حکم 10 ماه حبس برای عاملان سیم سوزی از سوی قاضی پرونده صادر شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در سرانجام با بیان اینکه ضایعات سوزی تهدیدی علیه بهداشت عمومی و عامل آلودگی هوا و خاک است، اظهار کرد: پسماندسوزی از اهم معضلات شهرستان است که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی این اداره در سال های اخیر کاهش محسوسی یافته و به طور قطع همکاری تمامی سازمان های ذیربط، رعایت اصول مدیریت پسماند، افزایش آگاهی عمومی، ارتقای فرهنگ زیست محیطی همچنین صدور به موقع و متناسب احکام قضایی برای بهبود و ارتقای زیرساخت های محیط زیستی امری اجتناب ناپذیر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 996

به "10 ماه حبس برای آتش زدن پنج تن کابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ماه حبس برای آتش زدن پنج تن کابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید