17 واحد صنفی متخلف در فراهان مهروموم شد

به گزارش تنها پیامک، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فراهان گفت: 17 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل پیروی نکردن از مصوبات پدافند قرارگاه زیستی استان مرکزی در تعطیلی کسب وکار باهدف پیشگیری از شیوع کرونا مهروموم شدند.

17 واحد صنفی متخلف در فراهان مهروموم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، نصرالله امیدوار سه شنبه 12 فروردین اضافه نمود: قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی مصوباتی مبنی بر ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کووید 19 داشته و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه پلیس نظارت بر اماکن عمومی در این راستا بر بازار نظارت مستمر می کنند و با متخلفان برخورد قاطع دارند.

وی گفت: سه واحد صنفی در این شهرستان به علت سرپیچی از توصیه های مأموران و اجرا نکردن دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری بسته شدند و فعالیت 14 واحد صنفی نیز به علت تمکین نکردن به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شدند.

امیدوار اظهار کرد: بازرسی در این شهرستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد و در روزهای آینده نیز در صورت رعایت نشدن مصوبات قرارگاه زیستی با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی اعلام نمود: بیش از یک هزار واحد صنفی در شهرستان فراهان فعالیت می کند که 80 درصد آن ها اصناف غیرضروری هستند و تعطیلی موقت این واحدهای صنفی می تواند نقش مؤثری در قطع زنجیره ویروس کرونا در این شهرستان داشته باشد.

شهرستان فراهان با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در 45 کیلومتری شمال اراک مرکز استان مرکزی قرار گرفته است.

یک هزار و 120 بیمار کووید 19 در استان مرکزی شناسایی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 907

به "17 واحد صنفی متخلف در فراهان مهروموم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 واحد صنفی متخلف در فراهان مهروموم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید