بارش برف و باران در غرب کشور

به گزارش تنها پیامک، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:طی 24 ساعت آینده سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است که پیامد آن بارش باران و وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف بر این برای این مناطق خواهد بود

بارش برف و باران در غرب کشور

احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: امروز (14 آبان ماه) برای بخش هایی از استان های گیلان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد.

به گفته وظیفه، سه شنبه (15 آبان ماه) سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تقویت می گردد و بارش به دامنه های البرز، سواحل دریای خزر و بخش هایی از مرکز کشور کشیده می گردد.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (16 آبان ماه) بارش در غرب کشوربه تدریج کاهش می یابد و در شمال غرب، جنوب غرب، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی دو روز آینده نیز برای جنوب غرب و غرب کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، امروز و فردا (14 و 15 آبان ماه) غرب خلیج فارس و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

وظیفه در انتها اظهار کرد: فردا (15 آبان ماه) هوای تهران ابری گاهی همراه با بارش باران و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 12 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. آسمان پایتخت چهارشنبه (16 آبان ماه) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود که بیشترین دمای این روز 12 درجه سانتیگراد و کمترین آن 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

می گردد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 57

به "بارش برف و باران در غرب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید