برانکو: سیدجلال بهترین دوران حرفه ای اش را سپری می نماید؛ شجاع هم از بهترین هاست، فعلا برایم مهم نیست چه تعداد ملی پوش داریم

به گزارش تنها پیامک، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه چه تعداد بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت گردیده اند برای من مهم نیست چرا که فعلا تمرکزمان روی کار خودمان است.

برانکو: سیدجلال بهترین دوران حرفه ای اش را سپری می نماید؛ شجاع هم از بهترین هاست، فعلا برایم مهم نیست چه تعداد ملی پوش داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس با همه مسائلی که قبل از بازی با السد با آن روبرو شد در بازی مقابل این تیم بهترین نمایش ممکن را ارائه داد تا با کسب یک برد شیرین خود را در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان ببیند. برانکو ایوانکوویچ در این مسابقه واقعا در یک جنگ نابرابر تیمش را مقابل تیم فریرا ارنج کرد اما با این حال سرخپوشان برنده این جدال بودند و نشان دادند توانایی شکست هر تیمی را در آسیا دارند.

برانکو ایوانکوویچ بابت این پیروزی بزرگ تیمش بسیار خوشحال است و در عین حال به شاگردانش هشدار داد تا مبادا فکر نمایند کار السد تمام گردیده است. گفت وگوی خبرنگار خبرنگاران با سرمربی کروات پرسپولیس را در زیر می خوانید.

خبرنگاران: پرسپولیس با راهنمایی شما باز هم موفق شد یک کار بزرگ انجام دهد و این بار ارزش کار شما بیش از هر زمان دیگر نمایان شد. بله واقعا خیلی خیلی از بردی که در قطر کسب کردیم خوشحالم. باید هم خیلی خوشحال باشم چرا که نتیجه عالی کسب کردیم. قبلا هم گفته ام به این تیم و بازیکنانی که در اختیار دارم افتخار می کنم. آنها فوق العاده کار کردند و شور و شوق خود را در زمین به نمایش گذاشتند. با توجه به سختکوشی که در زمین داشتند شایسته این برد بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که چند بازیکن مان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم اما مهم این بود که خودمان را باور داشتیم و می دانستیم که می توانیم در قطر دست به یک کار بزرگ بزنیم. این برد پاداش سختکوشی بازیکنانم بود که مایلم آن را به طرفداران مان تقدیم کنم.

خبرنگاران: السد در 20 دقیقه پایانی فشار روی دروازه شما را دوچندان کرد اما به جای رسیدن به گل دروازه خود را باز گردیده دید، آیا این طور برنامه ریزی نموده بودید که در این دقایق به گل برسید؟ ما برای تمام دقایق این بازی برنامه ریزی داشتیم و خودمان را برای هر شرایط سختی که حریف می خواست ایجاد کند، آماده نموده بودیم. این طور نبود که ما فقط برای 20 دقیقه پایانی برنامه داشته باشیم. طبیعی است که وقتی 3،4 بازیکن خوب مان را در اختیار نداشتیم حس خوبی قبل از بازی به من منتقل نگردد چرا که بر مسائل مان اضافه گردیده بود. با این حال بازیکنانم شجاعت خودشان را در این بازی نشان دادند. در تمام دقایق بازی با تمام وجودشان جنگیدند و در لحظات پایانی هم موفق به گلزنی شدیم. به جرات می گویم که شایسته این برد بودیم و به تیمی که در اختیار داریم افتخار می کنیم.

خبرنگاران: این بازی یک جنگ نابرابر بین دو مربی بود. فریرا بهترین ابزار لازم را برای رسیدن به فینال در اختیار دارد در حالی که هر روز بر مسائل تیم شما اضافه می گردد...

به نکته خیلی خوبی اشاره کردید. فریرا مربی عالی است و همچنین تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. همان طور که گفتید این یک جنگ نابرابر بود. شما نگاه کنید آنها برای جذب گابی 20 میلیون یورو هزینه کردند. السد تیم سرمایه داری است و هدفش قهرمانی در آسیاست. قطعا این ارزش کار ما را چند برابر می نماید اما نباید فراموش کنیم هر دو تیم برای صعود به فینال شانس دارند و نباید همه چیز را تمام گردیده بدانیم.

خبرنگاران: تصور اینکه پرسپولیس قطعا راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد، تصور درستی است؟

البته که ما شانس زیادی برای صعود به فینال داریم اما اگر خاطرتان باشد بعد از بازی رفت با الدحیل که نتیجه را یک بر صفر واگذار کردیم به شما گفتم هنوز هیچ چیز تمام نگردیده و بازی برگشت را صفر بر صفر شروع می کنیم. در حال حاضر هم همین نظر را دارم و معتقدم در بازی برگشت در تهران باید برای پیروزی راهی میدان شویم تا هیچ مسئله ای پیش نیاید.

خبرنگاران: شاید برای شما خیلی کم پیش آمده باشد که از روی نیمکت اخراج و مجبور شوید بازی را از روی سکوها تماشا کنید، در طول این بازی از اینکه در کنار زمین نبودید ناراحت نشدید؟ واقعا خیلی سخت بود که نمی توانستم کنار زمین باشم. به خاطر همین موضوع سعی کردم قبل از بازی همه نکات لازم را به بازیکنانم انتقال دهم. البته که به بازیکنانم اعتماد کامل داشتم و میدانستم آنها برنامه های تاکتیکی تیم را به طور دقیق اجرا خواهند کرد. تاکید می کنم از اینکه روی نیمکت نبودم ترسی نداشتم چون تیمم را باور داشتم.

خبرنگاران: خیلی ها اعتقاد دارند زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده شاید بهترین زوج خط دفاع آسیا باشد، این را قبول دارید؟ بله هر دوی آنها در بازی با السد عالی بازی کردند. سیدجلال و شجاع بازی های زیادی را کنار هم انجام داده اند و شناخت خیلی خوبی از نوع بازی هم دارند. در مورد سیدجلال باید بگویم او به جرأت بهترین دوران فوتبال حرفه ای اش را در پرسپولیس سپری می نماید. شجاع هم در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و بدون شک یکی از بهترین مدافعان حال حاضر ایران است.

خبرنگاران: کارلوس کی روش در لیست اخیر تیم ملی نام نوراللهی را هم به همراه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اضافه نموده، نظرتان چیست؟ هم اکنون برای من مهم نیست چه تعداد بازیکن از تیمم به تیم ملی دعوت گردیده چرا که تمرکزمان روی کار گروهی خودمان است. با این حال خوشحال خواهم شد که نمایندگان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 26

به "برانکو: سیدجلال بهترین دوران حرفه ای اش را سپری می نماید؛ شجاع هم از بهترین هاست، فعلا برایم مهم نیست چه تعداد ملی پوش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: سیدجلال بهترین دوران حرفه ای اش را سپری می نماید؛ شجاع هم از بهترین هاست، فعلا برایم مهم نیست چه تعداد ملی پوش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید