تقدیر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران و تبریک به پرسپولیس

به گزارش تنها پیامک، رئیس فدراسیون فوتبال قطر با ارسال نامه ای به مهدی تاج از میزبانی شایسته ایران بابت برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران و تبریک به پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نامه شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مهدی تاج آمده است: بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از جنابعالی و فدراسیون ایران به جهت پیروزی موفقیت آمیز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 اعلام می دارد. کسب مقام دوم را به پرسپولیس تبریک می گوییم که در چنین تورنمنتی به تمام جهان ثابت کرد فوتبال در آسیا، به ویژه در ایران، در حال پیشرفت است.

همچنین به جنابعالی و اعضای LOC به جهت میزبانی فوق العاده فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 که در ورزشگاه آزادی در تهران برگزار گردید، تبریک می گویم. آماده سازی ورزشگاه، مکان و برگزاری بازی باعث شد تا شاهد فینال ویژه ای از لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

فدراسیون فوتبال قطر علاقمندی خود را به ادامه تعهدات و روابط مثمرثمر با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام می دارد و در صورت احتیاج به یاری در آماده سازی تورنمنت های آینده در کنار شما خواهد بود.

مجدداً، به عملکرد فوق العاده جنابعالی تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت در آماده سازی های آینده را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 63

به "تقدیر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران و تبریک به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس فدراسیون قطر از میزبانی شایسته ایران و تبریک به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید