جای خالی نمایندگان استان بوشهر در کمیسیون تلفیق یک ضعف جدی است

به گزارش تنها پیامک، محسن قاسمی زاده در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بی رغبتی و عدم تمایل چهار نماینده بوشهر در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 و دوره های گذشته مجلس موجب بر زمین ماندن طرح های ملی استان در سال های اخیر و غفلت از ردیف ها و ظرفیت های بودجه ای شده است.

جای خالی نمایندگان استان بوشهر در کمیسیون تلفیق یک ضعف جدی است

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم استان بوشهر در حوزه های نفت و گاز و نیروی انسانی توضیح داد: حضور نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق بودجه و دفاع از طرح های ملی می تواند بودجه بیشتری را با تعامل و چانه زنی به سمت استان سوق دهد.

این عضو شورای شهر اهرم بیان نمود: حضور نمایندگان استان در برخی کمیسیون های تخصصی مجلس جز فرصت سوزی چیزی دیگری چیزی نیست و این امر موجب شده استان از توسعه و پیشرفت عقب بماند.

قاسمی زاده با اشاره به 44 ردیف شناور بودجه کشور اعلام نمود: نمایندگان استان حتی نتوانستند در چندین دوره مجلس رئیس، نایب رئیس اول و دوم و سخنگوی کمیسیون های تخصصی مجلس را کسب نمایند.

وی از نمایندگان استان در مجلس خواست تا زمانی که بودجه های ملی، متفرقه به حساب خزانه استان واریز نشده اطلاع رسانی نکرده و توقع بی جا برای مردم بوجود نیاورند چرا که این محتمل است پس از دستور وزیر چند ماه طول بکشد بودجه به استان تخصیص پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 93

به "جای خالی نمایندگان استان بوشهر در کمیسیون تلفیق یک ضعف جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی نمایندگان استان بوشهر در کمیسیون تلفیق یک ضعف جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید