جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی برگزار گردد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، داود گرشاسبی، ظهر امروز در جلسه آنالیز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مرند ابراز داشت: تشدید تحریم ها از سوی استکبار علیه انقلاب اسلامی، با هدف گسست بین مردم و حاکمیت، صورت می گیرد، هر چند مردم ما با مسائل اقتصادی روبه رو هستند و گلایه دارند اما نسبت به اسلام و ولایت و مملکت علاقمند هستند.

جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی برگزار گردد

وی با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در مذاکرات بین المللی اضافه نمود: انقلاب اسلامی ایران به تعهدات خود در برجام عمل نموده و بازی برد – برد را انجام داده اما غرب به تعهد خود در قبال برجام عمل نکرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرند تاکید نمود: انتظار مردم از دولت تدبیر و امید در برقراری مذاکرات و برجام شکل گرفته اما طرف مقابل خلف وعده نموده است.

گرشاسبی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال زورگویی علیه ایران است، توضیح داد: هر درخواستی که آنان از ایران دارند، به دنبال براندازی جمهوری اسلامی است و حتی آن ها تقسیمات خود را در خاورمیانه برای کوچک سازی کشورهای بزرگ در این منطقه انجام داده اند.

فرماندار ویژه مرند بر ضرورت مردم محور بودن جشن های دهه فجر تاکید و عنوان نمود: جشن های انقلاب اسلامی باید به صورت ویژه برگزار گردد، حضور مردم در جشن های دهه فجر باید ثبیت شده و جشن ها مردم محور برگزار گردد.

وی همچنین حفظ وحدت را لازمه جامعه امروز دانست و گفت: مردم امروز نیازمند شنیدن صدای یکپارچه در بین مسئولان نظام اسلامی هستند، محکوم کردن دستگاه های اداری و حکومتی در این شرایط، آسیب کلان به نظام اسلامی است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: توسعه در بستر آرامش شکل می گیرد، در هیچ جامعه ای پیشرفت با اختلاف، حاصل نشده است، بنابراین باید جامعه را به سمت آرامش دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 71

به "جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید