داوری طوری بود که بعضی باید راضی می رفتند، از بازیکنانم راضی هستم

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از باخت دو بر یک چهارشنبه شب نساجی مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی تهران گفت: به نظرم تیم ما در کل باری خوب بازی کرد. می دانستیم پرسپولیس در ارسال ها خطرناک است با این حال دوگل از روی ارسال خوردیم. اما در مجموع عملکرد خوبی داشت.

داوری طوری بود که بعضی باید راضی می رفتند، از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه در خصوص اعتراضات خود به داور بازی گفت: من حس نمی کردم داوری علیه ماست. اما یک اخراج و یک تصمیم اشتباه بازی را تحت تاثیر قرار داد. داور خودش ندید بلکه داور چهارم گفت که به بازیکن ما کارت قرمز بدهد. بازیکن پرسپولیس متتظر بود تا داور کارت بدهد. او هم وقتی دید داور چهارم اعلام می نماید واکنش نشان داد و صحبتی فراتر از این هم نکردم.

وی ادامه داد: داور چهارم در آخر بازی کنار من بود و به آقای کرمانشاهی گفت مربی پرسپولیس را اخراج کند اما این بار واکنشی نشان نداد. رفتار داور چهارم برایم عجیب بود که وقتی پایم داخل محوطه نیمکت مان بود گفت داخل خط باش! گویا داوری طوری بود که باید بعضی ها راضی می رفتند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما اشتباه کردیم در بازی با تراکتورسازی به داوری اعتراض نکردیم و امروز اینگونه شد. در همان بازی حق ما را خوردند و نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم. امشب هم اینگونه رفتار شد.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگاران که چرا درگیری بین اعضای کادر فنی دو تیم بالا گرفت اضافه نمود: در انتهای بازی اعتراضاتی وجود داشت و من از بازیکنان خودم و پرسپولیسی ها خواستم تا دیگر پیگیر این مباحث نباشند. موضوع خاصی نبود.

نکونام درباره نداشتن مهره های مناسب در لیست بازیکنان تیمش توضیح داد: وقتی اوساسونا بودم چند بازیکن را زیرنظر داشتم اما با این قیمت دلار کمی برایمان سخت بود. یک بازیکن خوب حداقل 300 الی 400 هزار دلار می خواهد. بودجه ما اینقدر نیست که با این دلار بتوانیم هزینه ها را بپردازیم. با این حال فکر می کنم با پتانسیلی که داشتیم خوب بازی کردیم. شما دیدید که پس از 10 نفره شدن هم حمله می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در سرانجام گفت: از بازیکنانم کاملا راضی هستم و به آنها خسته نباشید می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 6

به "داوری طوری بود که بعضی باید راضی می رفتند، از بازیکنانم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری طوری بود که بعضی باید راضی می رفتند، از بازیکنانم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید