طالقانی: درگیری طرفداران فقط برای خوزستان نیست و در تهران، تبریز و شمال هم رخ می دهد، طرفداران در استادیوم تختی مسئله ای برای ورود به زمین ندارند!

به گزارش تنها پیامک، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان مدعی شد، درگیری بین طرفداران و پرتاب اشیاء به داخل زمین فقط در ورزشگاه های خوزستان رخ نمی دهد و در شهرهای دیگر هم شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

طالقانی: درگیری طرفداران فقط برای خوزستان نیست و در تهران، تبریز و شمال هم رخ می دهد، طرفداران در استادیوم تختی مسئله ای برای ورود به زمین ندارند!

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره درگیری های پیش آمده در دیدار صنعت نفت آبادان - پیکان که به زخمی شدن یاری داور و نیمه کاره ماندن بازی منجر شد، گفت: ماجرا از این قرار است که یک اتفاق در محوطه جریمه پیکان رخ داد و طرفداران آبادانی اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور چنین نظری نداشت، به همین دلیل طرفداران آغاز به پرتاب سنگ کردند که در نهایت یکی از این سنگ ها به یاری داور برخورد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از این درگیر ی ها و زخمی شدن داور مسابقه، بازی نیمه کاره ماند و تیم پیکان هم با اسکورت پلیس به فرودگاه رفت. روایتی از اتفاقات دیدار صنعت نفت و پیکان

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در واکنش به این موضوع که درگیری بین طرفداران در ورزشگاه های استان خوزستان زیاد رخ می دهد، گفت: این تنها مختص به خوزستان نیست و در کل کشور این مسائل وجود دارد. در گذشته در تهران، تبریز و شهرهای شمال کشور هم این اتفاقات اتفاق افتاده است، اما تماشاگران باید این را بدانند که فوتبال برای لذت بردن است و فقط باید تیم خود را تشویق نمایند. اینکه داور اشتباه کند و طرفداران این عکس العمل ها را نشان دهند، از نظر ما محکوم است. قطعاً طرفداران خوزستانی و آبادانی این فهم را دارند، اما تعدادی افراد خودسر متأسفانه دست به سنگ پرانی زدند. به نظرم باید با اتخاذ تمهیدات لازم و تجهیز سیستم ورزشگاه ها این افراد شناسایی شوند و از ورود آنها به داخل ورزشگاه جلوگیری گردد.

طالقانی در ادامه توضیح داد: از سوی دیگر کمیته داوران باید از داوران باهوش و قوی در مسابقات استفاده کند تا احتمال بروز این اتفاقات کاهش یابد. این را هم باید در نظر بگیریم که اشتباهات داوری جزو بازی است، اما این اشتباهات باید به حداقل برسد. یا نباید اشتباهی رخ دهد یا باید به حداقل برسد! در هر صورت تیمی که علیه او ناعدالتی صورت بگیرد، متضرر می گردد و این مسئله باید مورد توجه کمیته داوران قرار بگیرد.

تعدادی از طرفداران به داخل زمین ریختند و قصد درگیری با داور مسابقه را داشتند، آیا نیروی انتظامی به اندازه کافی در ورزشگاه بود؟، وی در واکنش به این پرسش گفت: بله، نیروی انتظامی به اندازه کافی بود. ورزشگاه تختی به نحوی است که طرفداران به راحتی وارد زمین می شوند و مسئله ای از این بابت ندارند، اما اینکه چطور آنها هنگام ورود به ورزشگاه سنگ تهیه نموده اند را می توان مورد آنالیز قرار داد. نیروی انتظامی زحمت خود را کشیده است، اصلاً ماجرا این است که طرفداران باید خویشتنداری نمایند و قرار نیست برای هر اتفاقی، این برخوردها صورت بگیرید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 15

به "طالقانی: درگیری طرفداران فقط برای خوزستان نیست و در تهران، تبریز و شمال هم رخ می دهد، طرفداران در استادیوم تختی مسئله ای برای ورود به زمین ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالقانی: درگیری طرفداران فقط برای خوزستان نیست و در تهران، تبریز و شمال هم رخ می دهد، طرفداران در استادیوم تختی مسئله ای برای ورود به زمین ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید