لزوم جوانگرایی و بهره گیری از توانمندی بانوان در حوزه مدیریت شهری

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، کاوه فلک الافلاکی عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای اسلامی اراک گفت: تصمیم های شهرداری در تمامی حوزه ها بایستی روشن بوده و ساختار به نحوی عمل کند که امور شهرداری و معامله ها شفاف باشد.

لزوم جوانگرایی و بهره گیری از توانمندی بانوان در حوزه مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اضافه کرد: در شرایط کنونی مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم باید برای شفاف سازی و زدودن فساد در حیطه کاری خود اقدام های موثر و عملی انجام دهند.

فلک الافلاکی بیان داشت: نباید فضای دسته بندی و باندبازی وجود داشته باشد، باید با نظارت دقیق با متخلفان برخورد گردد، چراکه عبور از این مرحله سخت کشور تنها با زدودن فساد و ایجاد شفافیت امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم با شعار شفافیت و ایجاد اتاق شیشه ای در حوزه مدیریت شهری شروع به کار کرد، بنابراین هیچ گریز و بهانه ای از ما پذیرفته نیست، بیان داشت: حاضر نیستیم عهدمان با مردم را فدای خواسته شخصی کنیم و قانون برای ما معیار است. در تحقق این امر مهم که به عنوان یک مطالبه عمومی در جامعه است، خواهان شفاف سازی امور و ارتباط مستقیم و واضح با مردم، قطع دستان دلالان و مفسدان در حوزه های مدیریت شهری و برطرف ابهام های موجود در ساز و کار مدیریت شهری هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: کسانی که به جای زحمت و خدمت برای شهروندان در پی تخریب و سایر مسائل هستند، باید شناسایی شوند و کنار بروند.

فلک افلاکی جوانگرایی و تقویت صندلی زنان را از شاخصه های مهم تحرک و پویایی در مدیریت شهری مطرح کرد و اضافه کرد: مدیران قدیمی به تدریج باید جای خود را به مدیران جوان و تحصیل نموده بدهند که ضمن آشنایی به علم روز برای همکاران پیشکسوت و تجربیات آنها احترام قائل هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک در بخش دیگر سخنان خود گفت: در رابطه با تملکات شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر اراک به عنوان منتخبین مردم خواهان شفاف سازی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 12

به "لزوم جوانگرایی و بهره گیری از توانمندی بانوان در حوزه مدیریت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم جوانگرایی و بهره گیری از توانمندی بانوان در حوزه مدیریت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید