ملایی و بریمانلو نمایندگان ایران در تورنمنت خاتمه فصل جودو

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، رقابت های جودو مسترز چین به عنوان آخرین تورنمنت بین المللی سال 2018 در روزهای 24 و 25 آذرماه در چین و شهر گوانگژو برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات که بهترین جودوکاران طبق رنکینگ فدراسیون جهانی دعوت می شوند، تاکنون 221 جودوکار از 44 کشور ثبت نام نموده اند.

ملایی و بریمانلو نمایندگان ایران در تورنمنت خاتمه فصل جودو

از تیم ملی جودو ایران نیز محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم با راهنمایی محمد منصوری به این رقابتها اعزام می شوند.

بر اساس آنچه در سایت رسمی مسابقات منتشر شده است، در وزن 73- کیلوگرم 21 جودوکار حضور دارند که جودوکاران اول تا سوم رنکینگ غیبت دارند و ملایی با رنکینگ 10 جهان، سید 7 مسابقات است.

در وزن 81- کیلوگرم نیز 19 نفر حضور دارند. سعید ملایی جودوکار کشورمان با رنکینگ یک جهان، سید اول مسابقات است و بدون شک در دور اول استراحت خواهد داشت و از دور دوم مسابقات خود را شروع می نماید.

بر اساس آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی سعید ملایی با 6693 امتیاز در وزن 81- کیلوگرم رنک یک جهانست و در کل اوزان مردان و زنان بعد از جودوکاران گرجستان و فرانسه رتبه سوم را دارد. محمد محمدی بریمانلو هم با 2891 امتیاز در وزن 73- کیلوگرم صندلی دهم را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 68

به "ملایی و بریمانلو نمایندگان ایران در تورنمنت خاتمه فصل جودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی و بریمانلو نمایندگان ایران در تورنمنت خاتمه فصل جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید