هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد

به گزارش تنها پیامک، جلسه معارفه عمادالدین امیری مدیر جدید هتل بین المللی لاله تهران روز 24 آذر 1397با حضور علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار گردید.

هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی جیرفتی در این نشست مهم ترین مزیت رقابتی هتل لاله تهران را رفتار و برخورد حرفه ای پرسنل با میهمانان برشمرد و بر حفظ و تقویت این موضوع تأکید کرد.

او با بیان این که بیش از 20 سال از آخرین بازسازی هتل لاله تهران گذشته است، گفت: قریب به 9 ماه برای پروژه بازسازی کار مطالعاتی صورت گرفته است و بازسازی سه طبقه هتل از این هفته رسماً شروع می گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بازاریابی و ورود به بازارهای نوین و نیز موضوع ارتقای کیفیت را رئوس مأموریت مدیر جدید هتل لاله تهران مطرح نمود و اضافه کرد: مسیر خوبی شروع شده و امیدواریم که در سطح ارائه خدمات هم شاهد ارتقای جدی باشیم تا در حوزه خدمات در صنعت هتل داری الگو باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 82

به "هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید