اطلاعات جدیدی از نمایشگر دوم و دوربین های گلکسی Z Flip منتشر شد

به گزارش تنها پیامک، مدتی قبل در خبرها به این موضوع اشاره شد که گوشی تاشو جدید سامسونگ که به صورت عمودی باز و بسته می گردد، با نام گلکسی Z Flip رونمایی خواهد شد. تا پیش از این، تنها اطلاعات مختصری درباره ظاهر و نحوه تا شدن نمایشگر دستگاه، قیمت 1400 یورویی و شباهت سخت افزاری آن به گلکسی S10e در دسترس بود، اما به تازگی اطلاعاتی درباره نمایشگر، دوربین و سیستم شارژ این دستگاه نیز منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر دوم و دوربین های گلکسی Z Flip منتشر شد

یکی از افشاگران XDA به نام مکس وین بچ، مدعی است گلکسی Z Flip به یک ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی مجهز است که یکی از آن ها از نوع دوربین های عریض و دیگری فوق عریض خواهد بود. همچنین، او گفت که گوشی تاشو جدید کره ای ها به یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی در لبه دستگاه مجهز است و از سیستم شارژ سریع 15 واتی، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس (برای شارژ سایر دستگاه ها با استفاده از گوشی) پشتیبانی می نماید.

طبق ادعای این فرد، سامسونگ در این گوشی از نمایشگر Dynamic AMOLED و شیشه فوق باریک توسعه یافته توسط خودش استفاده خواهد نمود. پیش از این در خبرها به استفاده سامسونگ از شیشه فوق باریک برای گوشی های تا شونده این شرکت اشاره شده بود، اما اکنون وین بچ می گوید که این شیشه ها در محلی که گوشی بسته می گردد، تاخوردگی خواهند داشت.

از جمله ویژگی های دیگری که به آن اشاره شده، شارژ بی سیم معکوس است که می توان به یاری آن و با استفاده از گوشی، ساعت هوشمند و یا گلکسی بادز (ایربادهای بی سیم سامسونگ) را شارژ کرد. اما علاوه بر دوربین و سیستم شارژ گلکسی Z Flip، اطلاعاتی هم از نمایشگر دوم این دستگاه منتشر شده است.

ظاهرا منابع وین بچ به او اطلاع داده اند که گلکسی Z Flip به یک نمایشگر ثانویه مجهز است. او ابتدا در توییتی ابعاد این صفحه نمایش را 0.1 اینچ اعلام نموده بود، اما مدتی بعد آن را تصحیح کرد و گفت که احتمالا نمایشگر مذکور در حدود یک اینچ خواهد بود. البته این ابعاد نیز بسیار کوچک است و به نظر می رسد صرفا برای نمایش شرایط باتری در هنگام شارژ و یا اطلاع از دریافت اعلانات کاربرد داشته باشد و در هنگام بسته بودن گوشی، در ثبت تصاویر سلفی به یاری کاربر بیاید.

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون در اختیار داریم، مشخصات سخت افزاری گلکسی Z Flip شباهت بسیاری به سخت افزار گلکسی S10e خواهد داشت و تفاوت اصلی آن ها در شکل ظاهری و ویژگی تا شوندگی نمایشگر است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 715

به "اطلاعات جدیدی از نمایشگر دوم و دوربین های گلکسی Z Flip منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از نمایشگر دوم و دوربین های گلکسی Z Flip منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید