انتقاد سیما تیرانداز از حاشیه های زرد درباره انتخاب بازیگر

به گزارش تنها پیامک، سیما تیرانداز بازیگر می گوید انتخاب بازیگر مساله ای فراتر از شایعات زرد است.

انتقاد سیما تیرانداز از حاشیه های زرد درباره انتخاب بازیگر

سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بازی اش در سریال دودکش 2 در تلویزیون بود در مصاحبه با ایران گفت: فعلاً درگیر کار نیستم، پیشنهادات زیادی داشتم، ولی هیچ کدام باب میلم نبود، منتظر یک نقش مناسب در یک سریال خوب هستم.

وی با اشاره به سریال دودکش دو اضافه نمود: استقبال از دودکش 2 خیلی خوب بود، و موفقیت آن متن خوب سریال بود. من همواره برزونیک نژاد را تحسین کردم؛ بخش دیگر، هم ناشی از هماهنگی و همخوانی بازیگران بود.

ما با نگار عابدی، هومن برق نورد، بهنام تشکر و سایر دوستان از پادری تا دودکش 2 یک سیری را آمدیم و به هماهنگی رسیدیم.

تیرانداز اضافه نمود: دودکش 2 یک برند تلویزیونی است و با یک قاعده و قانون جلو رفت. داستان برای نیک نژاد خیلی مهم بود و می گفت دلم می خواهد به داستان بپردازم.

دودکش 2 مثل سریال نون خ و مرکز هر قسمتش ویژگی خاص خودش را داشت و اگر همان مدل دودکش یک را داشت به نظر من برای مخاطب مجذوب کننده نبود.

این بازیگر سینما و تلویزیون بازی با بچه ها را در سریال دودکش 2 بسیار خوب دانست و گفت: من بچه ها را دوست دارم، بازی بچه ها آن قدر حرفه ای بود که اصلاً فکر نمی کردم با بچه ها کار می کنم و اصلاً احساس سختی نکردم.

وی بازی در تلویزیون و سینما را فقط در تفاوت مدیوم هایش بیان نمود و گفت: بازیگری بازیگری است فقط مدیوم ها فرق می نماید که قواعد و قانون هایش فرق دارد.

من برای بازی در سینما فخر نمی فروشم و کار در تلویزیون را خوار و خفیف نمی دانم برایم بازیگری مهم است و نقشی را که بوجود می آورم.

تیرانداز در پاسخ به سوالی درباره شایعاتی مبنی بر تقسیم نقش بر اساس تعداد فالوور بازیگران در شبکه های اجتماعی تاکید نمود: انتخاب بازیگر براساس تعداد فالوور از شایعات زرد است، قواعد انتخاب بازیگر فراتر از این چیزهاست. من اعتقادی به این حاشیه های زرد ندارم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2884

به "انتقاد سیما تیرانداز از حاشیه های زرد درباره انتخاب بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سیما تیرانداز از حاشیه های زرد درباره انتخاب بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید