این موبایل برای عاشقان ماه است!، عکس

به گزارش تنها پیامک، ریلمی، روز گذشته به طور رسمی سری گوشی های realme 11 Pro را معرفی کرد؛ این سری، گوشی های ریلمی 11 پرو پلاس 5جی (realme 11 Pro+ 5G) و ریلمی 11 پرو 5جی (realme 11 Pro 5G) را شامل می گردد.

این موبایل برای عاشقان ماه است!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، بنابر گفته های این شرکت، ریلمی 11 پرو پلاس 5جی به اولین دوربین 200 مگاپیکسلی SuperZoom مجهز شده است. دوربین 200 مگاپیکسلی ریلمی 11 پرو پلاس 5جی بر پایه سیستم ارتقاداده شده دوربین ISOCELL HP3 SuperZoom سامسونگ طراحی شده است که سنسوری به بزرگی 1/1.4 اینچ، اندازه پیکسل 2.24 میکرومتر و دیافراگم f/1.69 دارد.

با فناوری Tetra2pixel، ریلمی توانسته است از تمامی پتانسیل های سنسور 200 مگاپیکسلی دوربین این محصول استفاده کند. ریلمی 11 پرو پلاس 5جی اندازه پیکسل ها را به صورت هوشمند بر اساس نور محیط دسته بندی می نماید. برای مثال برای عکس های 200 مگاپیکسل، پیکسل ها با اندازه 0.56 میکرومتر، برای 50 مگاپیکسل، پیکسل ها با اندازه 1.12 میکرومتر و برای 12.5 مگاپیکسل، پیکسل هابا اندازه 2.24 میکرومتر ایجاد می شوند تا در تمامی شرایط نوری، عکس هایی واضح گرفته گردد.

بعلاوه این گوشی از پیکربندی Super QPD Autofocus و HyperShot 2.0برای عکسبرداری استفاده می نماید تا فوکوس اتوماتیک سریع و با دقت بالایی داشته باشد. این ویژگی نه تنها سرعت عکسبرداری را افزایش می دهد، بلکه کیفیت بهتر عکس و عملکرد بهتر ضدلرزش را ممکن می سازد و عکس هایی با رنگ های زنده تر ارائه می دهد. در حالت Quick Shot (عکسبرداری سریع)، تعداد عکس های گرفته شده در دقیقه از 78 عدد به 128 عدد افزایش پیدا نموده و رنگ های آسمان و عکسبرداری پرتره نیز بهبود یافته اند.

ریلمی 11 پرو پلاس 5جی از Super OIS در سطح سخت افزاری نیز پشتیبانی می نماید. این ویژگی سرعت تنظیم مجدد لنز را تا 40 درصد افزایش داده و وضوح بیشتر عکس های گرفته شده در زمان حرکت را به همراه دارد. بعلاوه این ویژگی ظرفیت پردازش داده ها را با وجود مکمل ضدلرزش به اندازه زیادی افزایش می دهد. این ویژگی می تواند قابلیت ضدلرزش را تا 180 درصد و نرخ فراوری را تا 100درصد، چه برای عکسبرداری و چه برای فیلمبرداری بالاتر ببرد.

با فناوری In-sensor Zoom، ریلمی 11 پرو پلاس 5جی می تواند از زوم 2 برابر و 4 برابر بدون افت کیفیت پشتیبانی کند که به سنسور این اجازه را می دهد تا با جابجایی بین حالت های متفاوت عکسبرداری به همان تعداد پیکسل های واقعی در فاصله های کانونی متفاوت دست پیدا کند. این ویژگی بعلاوه باعث می گردد که محدودیت فاصله در ترکیب عکسبرداری از میان برود. درنتیجه، ریلمی 11 پرو پلاس 5جی به زوم 4 برابر بدون افت کیفیت عکس دست یافته و رزولوشن عکس 242 درصد در این فاصله کانونی را ارائه می دهد.

ریلمی 11 پرو پلاس 5جی از الگوریتمی در سطح دوربین های SLR استفاده می نماید که به تاری پس زمینه طبیعی و جلوه های Flare (شراره نوری) ایجاد نموده و امکان گرفتن عکس های پرتره برجسته تری را فراهم می نماید. با یاری مدل تشخیص سوژه یکپارچه، مدل برش عکس اتوماتیک و یادگیری هوشمند ترکیب بندی گسترده با عکاسان حرفه ای، ریلمی اولین فناوری Auto-zoom را به صنعت معرفی نموده است. در حالت عکاسی خیابانی (Street Photography)، ریلمی 11 پرو پلاس 5جی کاربران را قادر می سازد تا کادربندی و ترکیب بندی عکس را به صورت هوشمندانه انتخاب نموده و در نهایت، خروجی هایی با ترکیب بندی عکاسی حرفه ای داشته باشند.

با سنسور پیشرو 1/1.4، دیافراگم وسیع F/1.69 و پیکسل های 2.24 میکرومتری16 در 1، ریلمی 11 پرو پلاس 5جی می تواند در نور کم عکس هایی با کیفیت بالا و جزئیات واضح بگیرید. بعلاوه الگوریتم ProLightحساس در نور شب، جزئیات را حفظ نموده و ویژگی Super NightScape ریلمی پرو پلاس 5جی را خلق می نماید.

ریلمی 11 پرو پلاس 5جی حالت های تازهی بری عکسبرداری نیز ارائه نموده است؛ مثل حالت ماه (Moon Mode) یا حالت آسمان پرستاره (Starry Sky Mode). با تشخیص صحنه هوشمند، فناوری الگوریتم چندفریمه Hyper-Segmented، الگوریتم Galaxy Shimmer ریلمی، Super OIS و دیگر فناوری ها، کاربرها می توانند عکس هایی واضح تا 10 برابر فاصله کانونی از ماه بگیرند. بعلاوه این امکان برای کاربران وجود دارد.

سری محصولات ریلمی 11 پرو ویژگی های Super Group Portrait و One Take را در دوربین خود جا داده اند. زمانی که از گروه 10 نفره عکسی می گیرید، می توانید از الگوریتم خود پیشرفته بهبود چهره بهره ببرید تا صورت هایی واضح تر به وسیله آموزش سیستمی قدرتمند ترسیم داشته باشید. شما بعلاوه می توانید از One Take برای ترکیب بندی هوشمند با الگوریتم هوش مصنوعی بهره ببرید تا چندین عکس با برترین زاویه (Best-angled) یکجا گرفته و عکس های ناگهانی جالبی داشته باشید. از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین جلویی سلفی ریلمی پرو پلاس 5جی استفاده شده است. لنز واید 90 درجه جلویی نیز می تواند به طور اتوماتیک دامنه را تنظیم نموده تا فضای بیشتری در عکس جای بگیرد.

نسل تازه حالت عکاسی خیابانی دارای واترمارک و فیلترهای ویژه با همکاری Lonely Planet است که عکس های خیابانی را کلاسیک و داستانی می نماید. در کنار این ویژگی، موتور DIS سری 11 پرو ریلمی، با فوکوس سریع، می تواند از اجسام در حال حرکت و لرزش نیز به خوبی عکسبرداری کند.

  • پوکو X6 شیائومی از روی کدام تلفن همراه ساخته شده است؟

  • خبر خوش برای طرفداران گوشی های آیفون

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3248

به "این موبایل برای عاشقان ماه است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موبایل برای عاشقان ماه است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید