بهره برداری از اکوپارک روددره فرحزاد در نیمه اول سال

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه2 درباره آخرین شرایط ساماندهی روددره های منطقه و پل های اتصالی بین فضاهای شهری توضیحاتی را ارائه کرد.

بهره برداری از اکوپارک روددره فرحزاد در نیمه اول سال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شهر، مهدی صالحی درباره آخرین شرایط ساماندهی روددره های این منطقه اظهار کرد: فاز اول ساماندهی روددره فرحزاد، مربوط به جمع آوری معتادان متجاهر بود که مراحل آخر خود را طی می نماید. در بحث امنیت بخشی آن نیز در حال انعقاد قراردادهایی با پلیس هستیم و کانکس هایی را برای این موضوع تعبیه نموده ایم. ضمن اینکه قراردادهایی را هم با پلیس برای تامین نیروهای امنیتی در آن محدوده بسته ایم.

وی اضافه نمود: در بحث روشنایی و دسترسی روددره فرحزاد نیز شهرداری های منطقه ها 2 و 5 در حال اجرا اقدامات مناسبی هستند و فاز آخر این پروژه که اجرای اکوپارک است بر عهده سازمان بوستان ها واقع شده است که طبق پیش بینی در 6 ماه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی درباره شرایط روددره اسلام آباد نیز گفت: از آن جا که هنوز طرح روددره اسلام آباد مصوب نشده، برنامه اجرایی مشخصی برای آن طراحی نشده ولی این موضوع نیز از همان پروژه هایی است که به محض تصویب و معین تکلیف موضوع می توان نقشه اقتصادی آن را طراحی و پروژه را اجرایی کرد. طبیعتا معین تکلیف نهایی و اجرای آن به نیمه دوم سال 1401 خواهد رسید.

شهردار منطقه 2 در ادامه بیان نمود: یکی از ویژگی های منطقه این است که فضای سبز شهری زیادی داریم که در اثر عبور شبکه های بزرگراهی از هم جدا شده اند و بعضا مقیاس عملکردی آن ها کوچک است اما یک سری اتصال های پیاده و دوچرخه و مناسب سازی می تواند فضاهای شهری را تبدیل به یک مگاپروژه کند. به طوری که در یک هدف کلان، 67 کیلومتر طول جهت پیاده راه در انتهای اجرای این پروژه ها خواهیم داشت که می توانیم برای اطراف آن برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: یکی از پل های اتصالی بین فضاهای شهری بین بوستان فدک و 13 هکتاری در سال 1400 افتتاح شد؛ پل دیگر تا خرداد 1401 به بهره برداری می رسد و پل سوم نیز در سال 1401 آغاز و تا خاتمه سال به اتمام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2923

به "بهره برداری از اکوپارک روددره فرحزاد در نیمه اول سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از اکوپارک روددره فرحزاد در نیمه اول سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید