تایید میزبانی یورو 2020 در دولت روسیه

به گزارش تنها پیامک، دولت روسیه اسناد مرتبط با ضمانت میزبانی از دیدارهای جام ملت های فوتبال اروپا 2020 را تایید کرد.

تایید میزبانی یورو 2020 در دولت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دولت روسیه با تایید اسناد تضمینی، سازماندهی ملاقاتهای جام ملت های اروپا 2020 در این کشور را تایید کرد تا به وسیله فدراسیون فوتبال روسیه به یوفا ارسال گردد.

اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه گفت: تضمین دولت روسیه برای میزبانی از جام ملت های فوتبال اروپا به یوفا ارسال می گردد و هیچ مسئله ای از این نظر برای برگزاری رقابت ها نخواهیم داشت. بر خلاف خبرهای رسانه های اروپایی هیچ تردیدی برای تضمین میزبانی روسیه وجود ندارد و تمامی اسناد در دولت مورد تایید قرار گرفتند. وزارت ورزش روسیه نیز هیچ اعتراضی به فرایند این کار ندارد و همه چیز طبق مفاد قانونی اجرا شده است.

در شهر سن پترزبورگ 4 ملاقات جام ملت های اروپا 2020 برگزار خواهند شد. این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد اما قرار است تحت همان عنوان یورو 2020 برگزار گردد.

سن پترزبورگ (روسیه)، مونیخ (آلمان)، رم (ایتالیا)، باکو (آذربایجان)، بخارست (رومانی)، بوداپست (مجارستان)، کپنهاگ (دانمارک)، آمستردام (هلند)، بیلبائو (اسپانیا)، دوبلین (ایرلند جنوبی)، گلاسکو (اسکاتلند) و لندن (انگلیس) 12 شهر میزبان یورو2020 هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 990

به "تایید میزبانی یورو 2020 در دولت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید میزبانی یورو 2020 در دولت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید