تصادف زنجیره ای در اتوبان غدیر تهران ، 6 نفر راهی بیمارستان شدند

به گزارش تنها پیامک، رئیس مرکز اورژانس تهران از تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در اتوبان الغدیر به سمت قزوین و مصدومیت 6 نفر اطلاع داد.

تصادف زنجیره ای در اتوبان غدیر تهران ، 6 نفر راهی بیمارستان شدند

به گزارش خبرنگاران، یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران درباره جزئیات امدادرسانی به این تصادف زنجیره ای اظهار کرد: ساعت 7:43 امروز 23 آذر یک مورد حادثه تصادف زنجیره ای بین 3 دستگاه خودرو در اتوبان الغدیر به سمت قزوین به مرکز فوریت های اورژانس 115 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه واقع در اتوبان الغدیر به سمت قزوین، پیش از اتوبان قم بود گفت: پس از اینکه صبح امروز این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در این حادثه سه دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه اسکانیا، سواری پراید و یک دستگاه سواری سانتافه به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد نموده و سرنشینان آن دچار مصدومیت شده بودند که تکنسین های اورژانس به شرایط سرنشینان این خودروها رسیدگی نموده و اقدامات درمانی را برای مصدومان که 6 نفر بودند انجام دادند.

وی اضافه نمود: چهار مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهدای هفتم تیر و دو تن نیز به بیمارستان فاطمه الزهرا رباط کریم منتقل شدند.

صالح طبری گفت: دلیل وقوع این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در پلیس هدایت و رانندگی آنالیز و سپس اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3145

به "تصادف زنجیره ای در اتوبان غدیر تهران ، 6 نفر راهی بیمارستان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای در اتوبان غدیر تهران ، 6 نفر راهی بیمارستان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید