تویوتا لندکروز تازه چینی، یک شاسی بلند 5 متری ، عکس

به گزارش تنها پیامک، گجت نیوز نوشت: گک ترامپچی جی اس 8 تراولر - Trumpchi GS8 Traveler مثل تویوتا لندکروزر یک شاسی بلند فول سایز و سه ردیفه است.

تویوتا لندکروز تازه چینی، یک شاسی بلند 5 متری ، عکس

تب شاسی بلند سواری مثل خوره به جان چینی ها افتاده و شرکت های خودروسازی در چین هم سعی می کنند تا با مدل های رنگارنگ، دل مشتریان را ببرند. آن ها در جدیدترین دسته گل خود، یک فیس لیفت مجذوب کننده از شاسی بلند ترامپچی GS8 را به خیابان های فرستاده اند که در ادامه قصد داریم با تصاویر و مشخصات فنی آن همراه شویم.

مشخصات فنی و قیمت گک ترامپچی GS8 تراولر

شاسی بلند ترامپچی GS8 تراولر نسبت به مدل معمولی، حسابی پر زرق و برق تر شده و جلو پنجره آن، دقیقا حس و حالی از آمریکایی ها را منتقل می کند. فقط به لبه کاپوت نگاه کنید که نام GAC چطور در چشم مخاطب فرو شده!

همچنین مقدار و ابعاد گک ترامپچی GS8 تراولر هم اکنون دستخوش تغییراتی شده و برابر با 5110 میلی متر طول، 1976 میلی متر عرض و 1780 میلی متر ارتفاع است و فاصله محورهای آن هم به 2920 میلی متر می رسد. به علاوه سعی شده تا در این فیس لیفت، چهره گک ترامپچی GS8 Traveler 2023 بیشتر شبیه به یک شاسی بلند مکعبی باشد و در کل، بیشتر آمریکایی شود.

البته از نظر فنی، توان این فیس لیفت اصلا تغییر نکرده و همچنان در زیر کاپوت گک ترامپچی GS8 تراولر می توانید پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو شارژ TGDI با توان 252 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را پیدا کنید. تمام این اعداد از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته در اختیار چرخ های جلویی قرار می گیرد اما اگر به سراغ تریم های بالاتر بروید، می توانید مدل AWD را هم انتخاب کنید.

قیمت گک ترامپچی GS8 Traveler 2023 هنوز اعلام نشده اما زمانی که به رقبای این شاسی بلند مثل هاوال بیگ داگ فلان نگاه می کنیم و قیمت نسخه معمولی را در کنار آن می گذاریم، حدس می زنیم که قیمت ترامپچی GS8 تراولر حدود 25 هزار دلار یا کمی بیشتر باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3186

به "تویوتا لندکروز تازه چینی، یک شاسی بلند 5 متری ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا لندکروز تازه چینی، یک شاسی بلند 5 متری ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید